اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی‌بوشهری مطرح کرد

ولایتمداری نماد انقلاب اسلامی/ انقلاب ایران طلوع خورشید حکومت دینی

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ولایتمداری نماد انقلاب اسلامی ایران است، گفت: انقلاب اسلامی ایران طلوع مجدد خورشید حکومت دینی بود که از ایران اسلامی تابیدن گرفت.

ولایتمداری نماد انقلاب اسلامی/ انقلاب ایران طلوع خورشید حکومت دینی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری پیش از ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تبریک ولادت حضرت رسول(ص) و امام صادق(ع) و دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران منشاء تحولات عظیمی در تاریخ بشریت و جهان معاصر دارد به طوری که بعد از بعثت انبیاء و امامت معصومین چنین موقعیتی در تاریخ نصیب ادیان الهی به ویژه اسلام و مکتب اهل بیت (ع) نشده است.

وی افزود: انقلاب ایران طلوع خورشید مجدد حکومت دینی از افق ایران اسلامی است که منشاء بیداری و بصیرت و تشکیل حکومت تقوا و اخلاق‌مدار و عدالت گستر است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: نماد این حکومت ولایت است و تنها مسیر صحیح و صراط مستقیم سیاسی ولایتمداری است که در ذخیره عرشی خداوند یعنی امام خامنه‌ای متجلی است.

صفایی‌بوشهری گفت: بر مدار ولایت حرکت کردن و در مسیر ولایت بودن حجتی الهی در عرصه سیاسی است که بر همگان واجب است.

وی تاکید کرد: استان بوشهر با این اندیشه سیاسی حرکت می‌کند و نماد ولایتمداری در ایران است.

امام جمعه بوشهر با تاکید به برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر خاطرنشان کرد: دهه فجر باید نما و نماد بیشتری داشته باشد و دهه اول بهمن با دهه دوم فرق کند و نشان دهیم در دهه فجر قرار داریم.

صفایی‌بوشهری اظهار داشت: برخی ادارات و دستگاه‌ها باید در دهه فجر تلاش بیشتری کنند و باید از ابتدای دهه فجر کارهای خود را تسریع کنند.

مردم حضوری حماسی در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مردم گرانقدر ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پرشور خواهند داشت، افزود: راهپیمایی امسال با دیگر راهپیمایی‌ها فرق دارد چرا که دشمنان فکر می‌کنند با فشارها مردم را تحت تاثیر قرار داده‌اند اما اشتباه می‌کنند و ملت هیچگاه انقلاب و ولایت را رها نمی‌کند.

صفایی‌بوشهری افزود: مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرین دیگری بر تاریخ حمایت از ولایت و انقلاب رقم خواهند زد و شکوه دیگری می‌آفرینند.

وی بیان داشت: از تمام مردم ایران به ویژه بوشهری‌ها برای حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن دعوت می‌کنم تا نشان دهیم هیچگاه آرمان‌های انقلاب را فراموش نکرده و آن را رها نمی‌کنیم.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول