اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

4 پارک محله‌ای در گچساران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: شهردار دوگنبدان گفت: با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و به مناسبت دهه فجر، چهار بوستان و پارک در چهار محله گچساران مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

4 پارک محله‌ای در گچساران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز به منظور بازدید از چند طرح و افتتاح چند پروژه عمرانی و خدماتی به گچساران سفر کرده است.

دو سالن ورزشی چند منظوره خواهران و برادران بسیج سپاه گچساران اولین پروژه‌های افتتاحی بود که با حضور سید حسین صابری استاندار کهگیلویه و بویراحمد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح چهار پارک محله‌ای در محله‌های مختلف گچساران از دیگر پروژه‌های افتتاحی توسط استاندار بود و قرار است در ادامه مجتمع فرهنگی رفاهی کمیته امداد گچساران نیز مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

شهردار دوگنبدان در حاشیه افتتاح این پارک‌ها در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با تشریح پارک‌های افتتاح شده اظهار کرد: بوستان پاسداران اولین بوستان افتتاح شده، در کوی 108 دستگاه این شهرستان احداث شده است.

سید عبدالکریم قاضی‌فر با بیان اینکه این پارک در 6 هزار متر مربع احداث شده، افزود: برای افتتاح این پروژه اعتباری افزون بر 2 میلیارد و 150 میلیون ریال هزینه شده است.

وی آغاز عملیات اجرایی این طرح را از سال 90 عنوان کرد و ابراز داشت: یک‌هزار و 250 متر جدول‌گذاری، 850 متر پیاده‌رو سازی، 3 هزار و 600 متر مربع خاک نباتی و افزون بر 4 هزار و 600 متر مربع فضای سبز از جمله اقدامات عمرانی و خدماتی صورت گرفته در این بوستان است.

قاضی‌فر با بیان اینکه احداث این پارک زمینه اشتغال شش نفر را فراهم آورده است، یادآور شد: با توجه به اینکه در محله کوی 108 دستگاه تعداد زیادی از خانواده‌های معظم و بزرگوار پاسداران سکونت دارند و بنام مقدس پاسداران این بوستان به نام «بوستان پاسداران» نامگذاری شده است.

وی در زمینه افتتاح بوستان جهادگران نیز اظهار کرد: این بوستان نیز در زمینی به مساحت 5 هزار و 500 متر مربع احداث شده است.

فاز نخست پارک بانوان گچساران آماده بهره‌برداری شد

شهردار دوگنبدان ابراز داشت: عملیات اجرایی این پارک امسال آغاز شد و برای آن تاکنون یک‌هزار میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری هزینه شده است.

قاضی‌فر با اشاره به اشتغالزایی پنج نفر در این بوستان گفت: در این پارک تاکنون 500 متر جدول‌گذاری، 4 هزار متر فضای سبز، 550 متر پیاده‌روسازی و 3 هزار و 800 متر مکعب خاک نباتی کار شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به احداث این بوستان در شهرک جهاد و لزوم تقدیر از تلاش‌های جهادگران در عرصه‌های مختلف، این بوستان به نام «بوستان جهادگران» نامگذاری شده است.

قاضی‌فر افتتاح پارک واقع در کوی شهید محلاتی با نام بوستان شهید محلاتی و پارک کوی کارکنان دولت کوچه 18 شمالی با نام «پارک خبرنگار» را از دیگر پارک‌های افتتاحی شهرداری در دهه فجر عنوان کرد.

وی بیان داشت: شهرداری دوگنبدان آمادگی کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پارک ترافیک را داشته و بزودی عملیات اجرایی این پارک نیز آغاز می‌شود.

قاضی‌فر افزود: فاز نخست پارک بانوان گچساران نیز آماده بهره‌برداری و استفاده بانوان این شهرستان بوده که با افتتاح این پارک‌ها تحولی بزرگ در افزایش میزان سرانه فضای سبز بوجود آمده است.

وی خدمات شهرداری را در راستای رفاه حال شهروندان عنوان کرد و از مردم خواست تا در زمینه نگهداری از فضای سبز شهری تلاش کرده و همکاری لازم را با شهرداری دوگنبدان داشته باشند.

انتهای پیام/82001/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول