اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه عسلویه خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 130 میلیارد ریال پروژه در عسلویه

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه از افتتاح و کلنگ‌زنی 130 میلیارد ریال پروژه در عسلویه در ایام دهه فجر خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 130 میلیارد ریال پروژه در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عبدالله نادری در نشست مسئولان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و آرزوی سلامتی به ساحت مقدس ولی عصر(عج) اظهار داشت: رمز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی سه عامل مهم ایمان به خدا، وحدت کلمه و رهبری حضرت امام (ره) است و باید همه باهم همگام و همراه باشیم و قدر رهبری را هم بدانیم.

بخشدار ویژه عسلویه اضافه کرد: حضرت امام(ره) اسلام را برنامه زندگی ما قرار داد و در عصری که معنویت سرد و بی‌روح شده بود، براساس اصول و اعتقادات دینی، حکومت اسلامی را بنیان‌گذاری کرد.

نادری با اشاره به در پیش بودن انتخابات در سال آینده و حضور حماسی مردم در این روز تصریح کرد: در سال آینده شاهد انتخابات فراملی مربوط به ریاست جمهوری و انتخابات در سطح محلی انتخابات شورای اسلامی خواهیم بود که با حضور حداکثری خود افتخار زرین دیگری را رقم خواهیم زد و به دشمنان اسلام ثابت خواهیم کرد همواره پشتیبان ولایت فقیه و رهبری هستیم.

بخشدار ویژه عسلویه با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی حامل دستاوردهای مهمی برای کشور بود، افزود: در دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد و بدون تردید مردم از این خدمات رضایت دارند.

نادری از افتتاح و کلنگ‌زنی 130 میلیارد ریال پروژه در عسلویه خبر داد و گفت: به ‌مناسبت ایام دهه فجر شاهد افتتاح و شروع عملیات اجرایی 40 پروژه عمرانی در سطح بخش با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان خواهیم بود.

وی بیان کرد: بخش عمده اعتبار این پروژه‌ها از اعتبارات سفر فروردین‌ماه سال گذشته مقام معظم رهبری به این بخش و سفرهای استانی هیئت دولت تأمین شده است.

نادری در پایان اذعان داشت: باید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به مردم ارائه کنیم و هیچ مسئولی در این مسیر نباید کم‌کاری کند.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول