اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

78 پروژه در یزد به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار یزد از بهره‌برداری و افتتاح 78 پروژه با اعتباری بالغ بر 780 میلیارد ریال در ایام دهه فجر در شهرستان یزد خبر داد.

78 پروژه در یزد به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، عزیزالله سیفی با تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دوران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر بهترین فرصت برای بازگو کردن دستاوردهای ارزشمند نظام و انقلاب در عرصه‌های مختلف است.

وی با اشاره به دشمنی غرب با انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون افزود: دنیای غرب با توسل به انواع تهدیدها و تحریم‌ها در صدد به چالش کشیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مردم و مسئولان با همدلی و یکپارچگی توانسته‌اند بر این مسائل فائق آمده و به قله‌های رفیع علم و پیشرفت دست یابند.

وی یادآور شد: در ایام‌الله دهه فجر 78 پروژه در سطح شهرستان یزد با اعتباری بالغ بر 780میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

سیفی تصریح کرد: از مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گازرسانی به روستای محمودی، تأمین آب آشامیدنی مجتمع ولایت و اجرای طرح‌های هادی در روستاهاست.

فرماندار یزد اظهار داشت: افتتاح کتابخانه شهید مطلب شفیعی، سالن چند منظوره بانوان، کارخانه تولید خوراک دام، بهسازی ترمینال قدیم و پارکینگ هواپیما در فرودگاه شهید صدوقی از دیگر پروژه‌هایی است که به بهره‌برداری خواهد رسید.

سیفی گفت: مخزن بتنی 5 هزار مترمکعبی و اجرای شبکه توزیع گاز توسعه شهرک صنعتی نیز با اعتبار 8 هزار و 750 میلیون ریال در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اعلام کرد: در زمینه مخابرات و ارتباطات نیز 29 پروژه با اعتباری بالغ بر 472 میلیارد ریال نیز افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/2464/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول