اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح و کلنگ‌زنی 150 طرح و پروژه در ملایر

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه ملایر از افتتاح و کلنگ‌زنی 150 طرح و پروژه همزمان با دهه فجر در شهرستان ملایر خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 150 طرح و پروژه در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور صبح امروز در شورای اداری شهرستان ملایر با تبریک ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی سه رکن، ایدئولوژی، رهبری و مردم را عامل پیروزی انقلاب اسلامی خواند و اظهار داشت: آنچه مردم را در این انقلاب به پیروزی رساند وحدت، استقلال و آزادی بود که ملت ایران با تبعیت از ولی فقیه رژیم ستمشاهی را سرنگون کردند.

وی با اشاره به اینکه بعد از گذشت سال‌های متمادی از پیروزی انقلاب اسلامی عشق و ارادت مردم به انقلاب و آرمان‌های امام راحل (ره) و ولایت فقیه بیشتر می‌شود، گفت: در طول انقلاب اسلامی ملت ایران مشکلات و سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته و در تمام این سختی‌ها سربلندتر از گذشته بیرون آمده که این حاصل وفاق، همگرایی و وحدت ملت ایران بوده است.

فرماندار ملایر با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و تحریم‌های دشمنان ابراز داشت: این مشکلات و تحریم‌ها هرگز نباید مسئولان را از خدمت‌رسانی به مردم غافل کند و در این برهه از زمان خدمت به مردم باید بیشتر شود.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اوایل سال آینده افزود: بحث انتخابات یک مسئله ملی و همگانی است و امیدواریم با حضور گسترده مردم همچون انتخابات گذشته شاهد برگزاری انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم باشیم.

خیریانپور ادامه داد:  دشمن از مدت‌ها پیش برای این انتخابات برنامه‌ریزی داشته تا بتواند حضور مردم را در این انتخابات کمرنگ جلوه دهد و ملت ایران یک بار دیگر تمام توطئه‌های دشمن را خنثی خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به توانمندی‌های شهرستان ملایر در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، کشاورزی، صنعت، صنایع دستی و پروژه‌های عمرانی افزود: ملایر طی سال‌های اخیر نه تنها از استان و شهرستان‌های دیگر عقب نیست بلکه در بسیاری از موارد نیز پیشتاز است.

فرماندار ملایر سه امر مهم اشتغال، مسکن و کشاورزی را اولویت کاری مدیران و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برشمرد و گفت: تشکیل 39 جلسه کارگروه توسعه کشاورزی با تصویب بیش از 650 طرح، ثبت اشتغال 13 هزار و 215 نفر با توجه به سهمیه 10 هزار 685 نفری ملایر و 124 درصد اشتغال ایجاد شده، افتتاح 4 هزار و 988 واحد مسکونی با حضور رئیس جمهور و ساخت ادامه مسکن مهر ملایر از مهم‌ترین برنامه‌های انجام شده در ملایر بوده است.

وی در ادامه از افتتاح و کلنگ‌زنی 150 طرح و پروژه همزمان با دهه فجر در ملایر خبر داد و عنوان داشت: از این تعداد طرح، 146 پروژه افتتاح و چهار پروژه نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

خیریانپور اعتبارات این تعداد طرح را 188 میلیارد و 566 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: مهم‌ترین این پروژه‌ها بهره‌برداری از فاز نخست دامداری 2500 رأسی ملایر، اتمام ساماندهی گلزارهای شهدای ملایر و طرح‌های عمرانی، کشاورزی، صنعتی‌ برق، طرح‌های مخابراتی و...خواهد بود.

وی در ادامه از کلنگ‌زنی کتابخانه مرکزی ملایر با اعتبار 300 میلیون تومان خبر داد و گفت: با توجه به جمعیت شهرستان ملایر خلأ این کتابخانه احساس می‌شود که در آینده نزدیک احداث آن پاسخگوی نیاز مردم در امر مطالعه خواهد بود.

فرماندار ملایر ساخت موزه تاریخ طبیعی شهرستان در بام ملایر، ایجاد کارخانه کنسانتره میوه، ایجاد پتروشیمی ملایر، ساخت برج یاقوت در ملایر و ساخت استادیوم 5 هزار نفری شهرستان ملایر را از طرح‌های در دست اجرای این شهرستان در آینده نزدیک برشمرد و بیان کرد: کارهای اولیه تعدادی از این طرح‌ها انجام و یا در حال اجرا است.

وی در ادامه ضمن تقدیر از ادارات و مدیران دستگاه‌ها بر همکاری و وفاق بیشتر میان دستگاه‌ها تأکید کرد و ابراز داشت: همه دستگاه‌ها از هم اکنون باید برنامه‌ریزی‌های لازم را برای ایام تعطیلات نوروز داشته باشند.

خیریانپور خواستار برخورد با تبلیغات اجناس خارجی در تابلوهای تبلیغاتی شهرستان شد و بر لزوم مصرف تولیدات داخلی تأکید کرد.

وی خطاب به دستگاه‌ها بر تشکیل شورای اقامه نماز در همه ادارات تأکید کرد و خواستار همکاری دستگاه‌ها و نهادها با شورای اقامه نماز شهرستان در ترویج بیشتر فرهنگ نماز شد.

در ادامه این مراسم چند تن از مدیران جدید دستگاه‌ها و ادارات معرفی و از خدمات مدیران سابق تقدیر شد، همچنین از شهردار ملایر به در راستای کمک به فضاهای آموزشی و مراکز آموزش عالی با اعطای لوح تقدیر از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تقدیر شد.

انتهای پیام/89013/و40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول