اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام‌الله دهه فجر

4 مرکز فنی و حرفه‌ای در کرمان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: ‌مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان از افتتاح نمایندگی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای ‌رابر، عنبرآباد، خواهران جیرفت و ارزوئیه در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

4 مرکز فنی و حرفه‌ای در کرمان افتتاح می‌شود

مهدی ابراهیمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برنامه‌های دهه فجر اداره کل فنی و حرفه‌ای استان کرمان اظهار داشت: در این ایام نمایندگی‌ مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در رابر، عنبرآباد، خواهران جیرفت و ارزوئیه افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به هزینه 6 میلیارد ریالی برای ساخت مرکز خواهران جیرفت گفت: سایر مراکز در راستای برنامه این اداره کل برای پوشش مناطق محروم و شهرستان‌های تازه تاسیس با همکاری و مشارکت فرمانداری‌ها و سایر دستگاه‌ها افتتاح می‌شوند.

ابراهیمی‌نژاد عنوان کرد: حضور کارکنان، مربیان و کارآموزان در مراسم 12 بهمن و راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، آذین‌بندی و چراغانی و اهدای کتاب برای تجهیز کتابخانه‌های مراکز استان‌ از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: ویژه برنامه جشن انقلاب با حضور کارکنان اداره کل و فرزندان بالای 15 سال کارکنان زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در روز چهارشنبه 17 بهمن برگزار می‌شود.

ابراهیمی‌نژاد تصریح کرد: کسب مقام نایب قهرمانی تیم فوتسال اداره کل در مسابقات همبستگی کارکنان زیر مجموعه وزارتخانه در استان کرمان جام دهه فجر و‌ مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ‌از دیگر برنامه‌ها در این ایام است.

انتهای پیام/2446/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول