اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 127

9 پروژه راه و ترابری در سمنان افتتاح می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان سمنان از افتتاح 9 پروژه با اعتباری بالغ بر 477 میلیارد ریال به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در استان سمنان خبر داد.

9 پروژه راه و ترابری در سمنان افتتاح می‏شود

منوچهر رحمانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: این طرح‏ها شامل بهسازی، اجرای آسفالت گرم و ساماندهی پروژه‏ها در محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان است.

وی افزود: سه پروژه در شهرستان سمنان شامل بهسازی محور سمنان- گرمسار با اعتبار بالغ بر 140 میلیارد ریال، اجرای آسفالت گرم محور اردوگاه افاغنه با اعتبار 14 میلیارد ریال و آسفالت گرم محور سرخه- سه‏راهی افتر- فیروزکوه با 8 میلیارد ریال اعتبار از جمله این پروژه‏ها محسوب می‏شوند.

رحمانی در ادامه افزود: سه پروژه ساماندهی در شهرستان شاهرود نیز در این ایام به بهره‏برداری خواهد رسید.

وی این پروژه‏ها را شامل ساماندهی تقاطع کلاته‏خیج و میقان، پلیس‌راه خیرآباد و ساماندهی و آسفالت گرم تقاطع قاسم‏آباد با محور شاهرود آزادشهر اعلام کرد.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان ادامه داد: در مجموع، این سه پروژه با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال اجرا شده است.

رحمانی تصریح کرد: پروژه بهسازی و نوسازی محور شاهرود- میاندشت با اعتبار 290 میلیارد ریال در شهرستان میامی و آسفالت گرم محور گرمسار- چنداب با 13 میلیارد ریال از دیگر پروژه‏های قابل افتتاح و بهره‏برداری در دهه فجر است.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان افزود: در بخش راه روستایی نیز آسفالت گرم محور بادله‏کوه شهرستان دامغان با اعتبار 5.5 میلیارد ریال تکمیل شده است و به بهره‏برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/2249/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول