اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش خبر داد

افتتاح 24 پروژه عمرانی در شوش

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش از افتتاح 24 پروژه عمرانی در دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: برای افتتاح این پروژه‌ها برنامه‌ریزی شده است.

افتتاح 24 پروژه عمرانی در شوش

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، عبدالرضا سعیدی‌نیا در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دهه مبارک فجر در شهرستان شوش بیش از 24 پروژه عمرانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اعتبار مصرف شده برای این پروژه‌ها خاطرنشان کرد: در این پروژه‌ها بیش از 103 میلیارد ریال اعتبار اعم از استانی و ملی هزینه شده است.

*اشتغال‌زایی در اولویت است

فرماندار شوش گفت: در احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرستان شوش توجه زیادی به پروژه‌های اشتغال‌زایی شده است و تلاش شده تا اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌ها در اولویت باشد.

وی با اشاره به میزان اشتغال‌زایی این پروژه‌ها در شهرستان شوش خاطرنشان کرد: در این 24 پروژه، بیش از 140 فرصت شغلی ایجاد شده است و تلاش شده تا در این اشتغال‌زایی‌ها از افراد بومی شهرستان شوش استفاده شود.

*توجه فراوان به عمران روستایی

فرماندار شوش بیان داشت: به عمران روستایی مانند آب‌رسانی و اجرای طرح‌های هادی در روستاهای شهرستان شوشتر توجه زیادی شده است و به این دلیل در دهه فجر پروژه‌هایی در این زمینه بهره‌برداری می‌شود.

وی در پایان ابراز داشت: در دهه فجر در شوش پروژه آبرسانی به 37 روستای این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد و این پروژه نیز آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/72006/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول