اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز-79

افتتاح برخی از پروژه‌های شهرداری رامسر

خبرگزاری فارس: افتتاح برخی از پروژه‌های شهرداری رامسر و آغاز مسابقات فوتسال جام دهه فجر در دومین روز از دهه مبارک فجر در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رامسر صورت گرفت.

افتتاح برخی از پروژه‌های شهرداری رامسر

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام وحید وزیرمقدم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رامسر صبح امروز در مراسم بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این پیروزی به پاس مقاومت و هوشیاری ملت ایران به دست آمده که ذلت زندگی کردن در زیر سایه استکبار را برنتابیده و به خیابان‌ها ریختند.

وزیرمقدم اظهار داشت: امام (ره) به پشتوانه این ملت غیور به این پیروزی بزرگ و گرانقدر رسیده است و خدمت به این مردم هدیه‌ای است که برای ما خدمت‌گزاران گذاشته شده است.

وی بیان کرد: باید به این انقلاب ببالیم و از جان و دل از آن محافظت کنیم که آن هم در اطاعت از راه و روش امام (ره) نهفته است.

در ادامه این مراسم موتورسواران و خودروهای تاکسی با چراغ‌های روشن تا گلزار شهدا و بهشت زینبیه این شهرستان را رژه رفتند.

افتتاح و بازدید از برخی از پروژه‌های شهرداری رامسر و آغاز مسابقات فوتسال جام دهه فجر در دومین روز از دهه مبارک فجر در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان رامسر صورت گرفت.  

انتهای پیام/86024/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول