اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره ارشاد اسلامی ملایر خبر داد

افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی همدان در ملایر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی استان همدان همزمان با دهه فجر در ملایر خبر داد.

افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی همدان در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر محمود مصباح در حاشیه برگزاری این نمایشگاه به خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با نخستین روز از دهه فجر این نمایشگاه افتتاح شده است.

وی افزود: این  نمایشگاه شامل آثار هنرمندان شرکت کننده در یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی استان همدان است که در مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان برپا شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر بیان داشت: این نمایشگاه هنری شامل 135 اثر از 83 هنرمند جوان از شهرهای همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، کبودراهنگ، اسدآباد، بهار و فامنین بوده در معرض دید علاقه‌مندان به هنر قرار گرفته است.

وی آثار ارائه شده در نمایشگاه هنرهای تجسمی استان را در قالب رشته‌های طراحی، نقاشی، گرافیک، کاریکاتور و نگارگری خواند و گفت: این آثار به سبک‌های مختلف هنری که جلوه‌ای از هنر و فرهنگ ایران اسلامی است که به دست توانای هنرمندان خلاق و پرتوان خلق شده است.

مصباح تصریح کرد: نمایشگاه هنرهای تجسمی استان همدان از تاریخ 12 تا 22 بهمن ماه از ساعت هشتم تا 18 آماده بازدید عموم واقع در میدان قائم، روبه‌روی دادگستری، مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ملایر آماده بازدید عموم خواهد بود

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر استان همدان در روزهای 17 و 18 بهمن ماه در ملایر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89013/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول