اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان زنجان خبر داد

پخش برنامه تلویزیونی پلاک در زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی استان زنجان از پخش برنامه تلویزیونی پلاک در زنجان خبر داد.

پخش برنامه تلویزیونی پلاک در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید جعفر موسوی همپا ظهر امروز در نشست تخصصی رسانه‌های بیدار اظهار کرد: روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان زنجان در چارچوب برنامه‌ها و ماموریت‌های ابلاغی و جانبی فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه به منظور منزلت‌افزایی و افزایش پایگاه سپاه روابط عمومی سپاه ارتباط نزدیکی با رسانه‌ها و مطبوعات محلی دارد، افزود: در حوزه اطلاع‌رسانی تعامل مطلوبی با خبرگزاری‌های استان برقرار شده است.

*تولید و پخش برنامه‌های ارزشی در زنجان

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان زنجان از تولید و پخش برنامه‌های ارزشی در حوزه‌های مختلف با همکاری روابط عمومی سپاه استان از سوی صدا و سیما خبر داد و افزود: برنامه امتداد به بیان توانمندی‌های سپاه و بسیج و اردوهای جهادی و سازندگی می‌پردازد.

موسوی تصریح کرد: برنامه عرشیان به منظور معرفی شهدا، جانبازان و ایثارگران از سوی صدا و سیمای استان پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه راهیان نور استان زنجان هر هفته پخش می‌شود، خاطرنشان کرد: در هر دوره اعزام کاروان‌های راهیان نور استان به کربلای ایران، برنامه‌های ویژه‌ای آماده و پخش می‌شود.

*پخش برنامه پلاک در زنجان

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان زنجان از پخش برنامه پلاک از صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد و افزود: برنامه‌های مختلفی به منظور معرفی دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه خبرگزاری‌های استان اخبار سپاه و بسیج را در اولویت‌های فعالیت خود قرار می‌دهند، افزود: از نظر پوشش اخبار این حوزه استان فعالیت‌های مطلوبی را انجام داده است.

انتهای پیام/73003/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول