اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد دهه فجر سپاه خراسان شمالی مطرح کرد

برگزاری 500 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در سپاه خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد دهه فجر سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از برگزاری بیش از 500 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در سطح پایگاه‌های بسیج این استان خبر داد.

برگزاری 500 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در سپاه خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد برازنده بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: این برنامه‌ها در سطح دو هزار پایگاه بسیج استان شهری و روستایی استان برگزار خواهد شد.

وی برگزاری همایش‌ها و نشست‌های سیاسی، برپایی همایش پیشکسوتان بسیج با حضور 10 هزار نفر از نخبگان استان، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهدای انقلاب اسلامی را از اهم برنامه‌های دهه فجر سپاه استان برشمرد.

برازنده تصریح کرد: به همین مناسبت 26 پروژه و چند طرح محرومیت زدایی در سطح پایگاه‌ها و نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌های استان افتتاح خواهد شد.

وی برگزاری مراسم‌های شکرگزاری و ادعیه، ختم صلوات، اجرای برنامه‌های بصیرتی، دیدار با خانواده معظم شهدا، اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت دهه فجر در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی عنوان کرد.

مسئول ستاد دهه فجر سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از انقلاب اسلامی به عنوان انقلاب الهی یاد کرد که با رهبری فردی از سلاله امام حسین (ع) آغاز و به سر منزل رسید.

وی تصریح کرد: مردم با الگوگیری از قیام امام حسین (ع) و الگو پذیری از آن حضرت پیشرفت‌های زیادی را در عرصه‌های مختلف تجربه کرده است.

برازنده همچنین بر برگزاری مراسم‌های دهه فجر با محوریت مردم تاکید کرد و گفت: بی تردید مردم ایران نقش به‌سزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند بنابراین جشن‌های دهه فجر باید توسط خود مردم برگزار شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به وسیله مردم و به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با جان‌فشانی شهدا والامقام بدست آمده است، اظهار کرد: از این رو حفظ و حراست و پاسداری از آن باید توسط مردم صورت گیرد.

معاون اجرایی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: برگزاری مراسم‌های دهه فجر با محوریت مردم بر شکوه و مردمی‌تر شدن این برنامه‌ها خواهد افزود، از این رو باید به این سمت حرکت کرد.

انتهای پیام/63001/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول