اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور

کمیسیون مشترک پزشکی بنیاد شهید و سپاه در قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین کمیسیون مشترک پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه برای رسیدگی به پرونده مجروحان فاقد مدارک در سپاه استان قم تشکیل شد.

کمیسیون مشترک پزشکی بنیاد شهید و سپاه در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مسئول ایثارگران سپاه علی بن ابیطالب (ع) در حاشیه برگزاری این کمیسیون گفت: بعد از سفر مقام معظم رهبری به قم 400 پرونده فاقد مدارک پزشکی شناسایی شد که بعد از برگزاری کمیسیون در سپاه، جانبازی این افراد مورد تایید سپاه قرار گرفت.

علی سنگتراشان افزود: این 400 نفر افرادی هستند که در زمان دفاع مقدس دچار مجروحیت شده‌اند ولی پرونده و مدارک کامل پزشکی در اختیار نداشته‌اند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های فراوان مدیریت ایثارگران سپاه قم و رایزنی‌هایی که از سال 88 تاکنون انجام شد کمیسیون مشترک پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه امروز تشکیل شد که نخستین کمیسیون تشکیل شده در این ارتباط در کشور است.

مسئول ایثارگران سپاه علی بن ابیطالب (ع) گفت: در مرحله اول به 120 پرونده رسیدگی می‌شود که بعد از تعیین درصد نهایی، جانبازی این افراد از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام می‌شود و این عزیزان می‌توانند بقیه مراحل قانونی را طی کنند.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول