اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/۲۹

ذوالقدر: لباس سبز سپاه خار چشم دشمنان/ پیشتاز جنگ سایبری هستیم

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) گفت: لباس سبز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان نظام و عزت برای دوستان انقلاب اسلامی است.

ذوالقدر: لباس سبز سپاه خار چشم دشمنان/ پیشتاز جنگ سایبری هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، احمد ذوالقدر لحظاتی پیش در مراسم تجدید میثاق فرماندهان، مسئولان و بسیجیان سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) که در مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) با بینش الهی خود مسیر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در ابتدای انقلاب ترسیم کردند و امروز به فضل خداوند متعال ثمرات این شعار الهی در دیگر کشورهای اسلامی در حال شکوفایی است.

جانشین سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) گفت: دشمنی با آمریکا و رژیم صهیونیستی مهمترین راهبرد بنیانگذار جمهوری اسلامی بود و مفتخر هستیم که ایران اسلامی حرف نخست در مبارزه با استکبار را می‌زند.

وی در ادامه عزت، افتخار، شکوه و عظمت ایران اسلامی را مرهون حضرت امام، شهدای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری دانست و گفت: استکبار جهانی با انواع تحریم‌ها به جنگ با انقلاب اسلامی آمده است باید بداند که ما با تأسی از شهدای خود تا پای جان در برابر آنها مقاومت می‌کنیم و تا آخرین قطره خون خود پای انقلاب می‌ایستیم.

ذوالقدر با تاکید بر اینکه فشارها و توطئه‌ها هیچ‌گونه خللی در کشور و اختلافی بین مردم و مسئولان ایجاد نمی‌کند، بیان داشت: لباس سبز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار در چشم دشمنان نظام و عزت برای دوستان انقلاب اسلامی است و افتخار می‌کنیم که امروز در صحنه جهاد اقتصادی، جنگ نرم و جنگ سایبری پیشتاز هستیم.

جانشین سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) در پایان تصریح کرد: امروز همه ما مدیون معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهدای والامقام ایران اسلامی هستیم و در سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) شکرگذار خداوند متعال هستیم که توفیق داده هر ساله در آستانه بهار آزادی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) به مقام شامخ پیر جماران ادای احترام کنیم.

این گزارش حاکی است، جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) به همراه فرماندهان، مسئولان و بسیجیان این سپاه در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با حضور پرشور خود یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.

فرماندهان و مسئولان سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) به مقام شامخ بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند.

بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی ایران در ادامه با حضور بر سر مزار بانو خدیجه ثقفی همسر مکرمه امام خمینی (ره) از رشادت‌ها و فداکاری‌های بانو بزرگ انقلاب تجلیل کردند.

انتهای پیام/2462/ج40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول