اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملاحسنی معاون سیاسی سپاه قم شد

خبرگزاری فارس: مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی سپاه علی بن ابیطالب(ع) با حضور فرماندهان و مسئولان نمایندگی ولی فقیه در سالن شهید اخلاقی ستاد سپاه استان قم برگزار شد.

ملاحسنی معاون سیاسی سپاه قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، در این مراسم از زحمات 30 ساله علیرضا نظری معاون سابق با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد و طی حکمی برادر ابوالفضل ملاحسنی به عنوان معاون سیاسی سپاه استان قم معرفی شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) در این مراسم بر لزوم ضرورت توجه به مسائل سیاسی تاکید کرد و گفت: امروز دشمنان به دنبال ضربه زدن به ولایت فقیه هستند تا با این اقدام اساس نظام اسلامی را نابود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری افزود: وظیفه همه دلسوزان انقلاب اسلامی است که با بصیرت کامل از ولایت فقیه و نظام اسلامی دفاع کنند.

وی بر لزوم پیروی از ولایت فقیه در هر شرایطی تاکید کرد و گفت: ولایتمداری افراد در عمل آنان مشخص می‌شود.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) نیز در این مراسم ضمن اهمیت مقوله سیاست و همچنین نقش معاونت سیاسی سپاه در بصیرت‌افزایی کارکنان و بسیجیان از مسئول جدید معاونت سیاسی خواست تا در این زمینه تلاش فراوانی انجام دهد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول