اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

اجرای بیش از 100 برنامه توسط سپاه ملایر

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ملایر از برگزاری بیش از 100 برنامه متنوع در طول دهه فجر توسط سپاه ملایر خبر داد.

اجرای بیش از 100 برنامه توسط سپاه ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مراد اسماعیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دهه فجر فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی و شهدای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: این ایام مردم برای اثبات وفاداری خود به انقلاب اسلامی و نه گفتن به قرارگاه نظام سلطه جهانی در صحنه حضور دارند و امسال نیز با حضور پرشور خود این وفاداری را به انقلاب و رهبری اثبات خواهند کرد.

اسماعیلی در ادامه از اجرای 100 برنامه متنوع همزمان با دهه فجر توسط سپاه ناحیه ملایر خبر داد و گفت: این برنامه‌ها شامل برنامه های ورزشی، فرهنگی، نشست‌های سیاسی و برگزاری یادواره‌ها در شهر و روستا و... است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از برگزاری هشت یادواره شهدای روستایی و شهری در طول دهه فجر در شهرستان ملایر خبر داد و ابراز داشت: این یادواره‌ها در سطح پایگاه‌ها و در روستاهای پیروز، جوراب، ینگی‌کند و کهریز و چهار یادواره نیز در شهر ملایر برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در طول این ایام اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی نیز به سمت مناطق عملیاتی جنوب کشور انجام خواهد شد و 400 دانش‌آموز به این مناطق اعزام خواهند شد.

اسماعیلی در ادامه عطرافشانی گلزار شهدا در 19 بهمن ماه، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با امام جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی در خصوص دستاوردهای انقلاب در مدارس و دانشگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در ملایر برشمرد.

وی از افتتاح دو پایگاه مقاومت بسیج در دانشگاه پیام نور و دانشکده علوم قرآنی ملایر در دهه فجر خبر داد و گفت: برگزاری جشن پیروزی انقلاب در همه پایگاه‌های شهری و روستایی همزمان با آغاز دهه فجر از دیگر برنامه‌های سپاه ملایر در این ایام است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر به برگزاری رژه موتورسواران با حضور 100 موتورسوار از میدان استقلال به سمت میدان امام خمینی در دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح پایگاه‌ها و کوهپیمایی بسیجیان از دیگر برنامه‌های سپاه ملایر در این ایام است.

انتهای پیام/89013/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول