اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

استواری سپاه بر اصول اعتقادی دشمنان را مایوس کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: سپاه نهادی است که بر اصول اعتقادی استوار است و این استواری موجب یأس دشمنان شده است.

استواری سپاه بر اصول اعتقادی دشمنان را مایوس کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، احمد جعفری‌نسب صبح امروز در نشست تشکیل گردان‎های قدس در تنگستان اظهار داشت: کینه و نفرت دشمن از سپاه این  بوده که نتوانسته‎اند ضربه‌ای به انقلاب اسلامی وارد کنند و از این پس نیز در این عرصه سرنوشتی همانند گذشته داشته و در ضربه زدن به کشور ناکام خواهند بود.

وی تصریح کرد: سپاه در سازندگی و توسعه علمی و فناوری کشور نقش بزرگی دارد  که در پیشبرد اهداف عالیه نظام و انقلاب بسیار مهم و سرنوشت‎ساز است.

فرماندار تنگستان با اشاره به ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی در برابر سپاه پاسداران  افزود: سپاه پاسداران نهادی است که بر پایه اصول اعتقادی استوار بوده و این نیروی مردمی و جهادی توانسته در عرصه‌های مختلف علمی، نظامی، سازندگی کشور  و در دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی حضور  فعال داشته باشد.

جعفری‌نسب تاکید کرد: کارنامه کاری سپاه در عرصه‌های مختلف در کشور کارنامه‌ای  موفق و مورد تائید مسئولان و ملت بوده و هست.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: این موفقیت‌ها تنها به زمان جنگ محدود نشده  بلکه سپاه پاسداران در عرصه جنگ نرم و حتی در سازندگی کشور نیز حضور فعال و چشم‌گیری داشته است.

جعفری‌نسب از کاشت نهال در دو شهر اهرم، دلوار و روستاهای شهرستان تنگستان  با همکاری بسیجیان خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه تنگستان نیز در این نشست گفت: گردان‎های قدس  بسیج افتخار نظام است و تا زمانی که تفکر بسیجی، تفکر ایثار و شهادت زنده است این نظام با اقتدار به حرکت خود در راستای خدمت به مردم با تمام قوت ادامه می‌دهد.

سهراب انبارکی از برگزاری مانور سه روز بسیج از تاریخ 25 تا 27 بهمن سال جاری در منطقه چغادک خبر داد و از ادارات و نهادهای شهرستان تنگستان خواستار همکاری و همراهی لازم در این زمینه شد.

انتهای پیام/66007/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول