اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر؛

1200 برنامه توسط سپاه قزوین اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون‌ هماهنگ‌ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از برگزاری 1200 برنامه متنوع فرهنگی، سیاسی و عمرانی توسط سپاه پاسداران استان قزوین به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

1200 برنامه توسط سپاه قزوین اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی طاهرخانی به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران استان قزوین اظهار داشت: در دوران مبارزه برای پیروزی انقلاب اسلامی جوانان غیرتمند نظام اسلامی امام خود را شناختند و تا آنجا پیش رفتند که اجازه کوچک‌ترین جسارت و بی‌احترامی به امام خود را به هیچ احدی ندادند.

وی با اشاره به شعار برنامه‌های امسال دهه فجر افزود: شعار برنامه‌ها و جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در سی و چهارمین سال روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران «نهضت امام (ره)، الگوی وحدت، مقاومت و پیروزی» است.

این مقام مسئول اضافه کرد: امام خمینی (ره) از سال 42 برای این نهضت در کنار امتش تلاش کرد و زحمت‌ها و سختی‌های زیادی را متحمل شد تا نهایتا حاصلش در سال 57 نمود پیدا کرد و انقلاب اسلامی در دهه فجر سال 57 به رهبری حضرت امام خمینی (ره) پیروز شد.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: آرزوی حضرت امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی این بود که بخشی از این انقلابی که در ایران شکل گرفته است، بتواند به کشورهای دنیا صادر شود و امروز می‌بینیم که به واسطه صدور انقلاب به اقصی نقاط جهان و با وحدت بین مسلمانان، بیداری اسلامی در دنیا شکل گرفته و در کمتر از دو سال طاغوت‌های زیادی سرنگون شدند.

طاهرخانی ادامه داد: نکته بعدی که در شعار امسال دهه فجر مورد توجه قرار گرفته، مقاومت و پیروزی است، امروز بعد از نهضت امام خمینی (ره) شاهد هستیم که این انقلاب مقاومت و ایثارگری خود را در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم صادر کرده است و الگوی جوانان حزب‌الله در لبنان، مقاومت مردم در فلسطین، مردم مظلوم در افغانستان و عراق و مقاومت مردمی و ارتش سوریه شده است.

وی اضافه کرد: این ها نشان‌ دهنده بیداری اسلامی و صدور انقلاب به اقصی نقاط جهان است و این را مرهون زحمات حضرت امام (ره) و شهدا هستیم، انشاالله بتوانیم ادامه دهنده خوبی برای شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای نیروهای مسلح باشیم.

 

روشنگری در جهاد اقتصادی از برنامه‌های مهم دهه فجر است

این مقام مسئول به تشریح بیش از یک ‌هزار برنامه‌ای که به مناسبت دهه مبارک فجر توسط سپاه صاحب‌الامر (عج) در استان در نظر گرفته شده است، پرداخت و گفت: بیش از یک‌ هزار و 200 برنامه شامل نشست‌های سیاسی و بصیرتی در قالب منتظران موعود، هیئت عاشقان ولایت، یادواره شهدای انقلاب، به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس و دیدار با خانواده شهدا، محفل انس با قرآن و جشنواره سرود از مهمترین برنامه‌های سپاه استان در دهه فجر است.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که در دهه مبارک فجر سال جاری بیش از همه مورد توجه قرار گرفته است، روشنگری در عرصه جهاد اقتصادی می‌باشد.

طاهرخانی اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن تحریم‌های زیادی را علیه کشور ما شروع کرد و امروز حلقه این تحریم‌ها تنگ‌تر شده است لذا در راستای فرهنگ اقتصاد مقاومتی جلسات و همایش هایی را برای تبیین اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری نیز تاکیدات زیادی روی آن دارند، برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: اجرای جشنواره تجلیل از دانش آموزان، بازدید از موزه عبرت، اعزام پزشکان بسیجی و ویزیت رایگان روستاها، افتتاح پروژه بسیج در مناطق زلزله‌زده از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

این مقام مسئول افزود: برگزاری همایش عفاف و حجاب، افتتاح 20 رده مقاومت، تشکیل شورای اقشار بسیج برای نخستین‌بار در قالب 19 قشر، شرکت در نماز جمعه، برپایی نمایشگاه عکس و محصولات فرهنگی و شرکت در نمایشگاه قرآنی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان قزوین است.

معاون سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی 60 پروژه عمرانی در این ایام عنوان کرد: در دهه مبارک فجر 60 پروژه شامل سوله‌های ورزشی، کانون بسیج، پایگاه مقاومت و باشگاه تیراندازی با 30 هزار متر مربع در مناطق مختلف استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین سپاه استان قزوین ساخت 50 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده را به پایان رسانده که در دهه مبارک فجر تحویل متقاضیان خواهد شد.

انتهای پیام/77001/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول