اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه رودبار خبر داد

افتتاح 6 پروژه عمرانی سپاه رودبار در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه رودبار از افتتاح 6 پروژه عمرانی این نهاد در دهه فجر این شهرستان خبر داد.

افتتاح 6 پروژه عمرانی سپاه رودبار در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، کیومرث عاشوری در جمع مدیران اجرایی این شهرستان از افتتاح دو سالن ورزشی صالحین در شهرهای لوشان و رستم‌آباد جزو پروژه‌های سپاه در دهه فجر خبر داد.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان در کمتر از یک سال برای انجام فعالیت‌های ورزشی بسیجیان، مردم به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان احداث شده‌اند.

مسئول کمیته بسیج ستاد دهه فجر رودبار با بیان اینکه کمبود فضای ورزشی یکی از اساسی‌ترین مشکلات شهرستان است، خاطر نشان کرد: افتتاح این پروژه‌ها انجام فعالیت‌های ورزشی در رودبار را ارتقا می‌دهد.

وی افتتاح دو واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را از دیگر پروژه‌های سپاه پاسداران همزمان با دهه فجر در رودبار برشمرد و تصریح کرد: این واحدها با زیربنای 60 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 18 میلیون تومان احداث شده‌اند.

عاشوری، از افتتاح حوزه مقاومت امام جعفر صادق(ع) شهر بره‌سر رودبار خبر داد و افزود: این ساختمان با اعتباری بالغ بر 180 میلیون تومان اعتبار در شهر بره‌سر از توابع بخش خورگام ساخته شده است.

وی، دارا بودن سیستم اطفای حریق، محوطه‌سازی، راه‌اندازی سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکزی، سنگ کاری و ... را از جمله اقدام‌های انجام گرفته برای اجرای این پروژه عنوان کرد.

فرمانده سپاه رودبار، احداث 10 دستگاه ساختمان پایگاه مقاومت بسیج را از دیگر اقدام‌های سپاه این شهرستان در سال جاری برشمرد و عنوان کرد: امسال 3 واحد پایگاه بسیج افتتاح و یک واحد دیگر نیز همزمان با ایام ‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اذعان کرد: احداث ساختمان  بسیج مهندسین، بسیج پزشکان و بسیج هنرمندان با 90 درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر پروژه‌های در دست اجرای سپاه رودبار است.

عاشوری با اشاره به احداث سالن ورزشی 9 دی در منجیل یادآور شد: این سالن با یک‌هزار و 200 متر زیربنا در حال احداث است.

انتهای پیام/84001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول