اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 155

محمودی: شعارهای انقلاب ما به خاستگاه عمومی مردم جهان بدل شده ‌است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ورامین با اشاره به موج بیداری اسلامی در جهان گفت: انقلاب اسلامی ایران به جهان صادر شده است و شعارهای انقلاب ما به خاستگاه عمومی مردم جهان تبدیل شده است.

محمودی: شعارهای انقلاب ما به خاستگاه عمومی مردم جهان بدل شده ‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی ساعاتی پیش در مراسم گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: طی این سال‌ها دشمنان اسلام و نظام و مستکبران جهانی از هیچ تلاشی برای ضربه‌زدن و فروپاشی انقلاب و نظام اسلامی دریغ‌ نکرده‌اند و در حال حاضر تمام تلاششان مبنی بر ایجاد یاس و ناامیدی در دل ملت ایران است.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به همیشگی و دائمی بودن توطئه‌های دشمنان اسلام اظهار داشت: مردم با بصیرت ایران اسلامی به خوبی به نیت پلید استکبار جهانی پی‌می‌برند و نیرنگ و نقشه‌های شیطانی آنها را نقش برآب می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم شهیدپرور کشورمان بار دیگر با حضور میلیونی و دندان‌شکنشان در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ قاطعی به دخالت‌های دشمنان می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی تصریح کرد: امروز پس از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی قدرت‌های پوشالی مستکبران جهانی به افول رسیدند و مردم قدرت فائق خواهند بود، امروز شعارهای انقلاب ما به خاستگاه عمومی مردم جهان و ملل مسلمان تبدیل شده است.

امام جمعه موقت ورامین اذعان داشت: قدرت‌های مادی همگی یا نابود شدند یا درحال نابودی هستند و خداوند این امر را به برکت بیداری انقلاب ما در جهان ایجاد کرد.

این گزارش حاکی است، همزمان با سومین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر با عنوان «انقلاب اسلامی، جوانان و خودباوری» و با حضور تعدادی از مسئولان شهرستان ورامین و جمع کثیری از مردم منطقه مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد موسی بن جعفر (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول