اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین:

مرحوم همتی ارادت خاصی به انقلاب اسلامی داشت

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی پدر شهیدان همتی گفت: مرحوم همتی ارادت خاصی به انقلاب اسلامی داشت.

مرحوم همتی ارادت خاصی به انقلاب اسلامی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی همزمان با درگذشت مرحوم محمد اسماعیل همتی، با حضور در بیت این پدر شهید برای بازماندگان آن مرحوم صبر و اجر مسئلت کرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به ویژگی‌های مرحوم همتی، ایشان را از انسان‌های متدین، خوش اخلاق و مکتبی توصیف کرد که همواره در نمازهای جماعت و جمعه حضور داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تقدیم دو شهید به اسلام و انقلاب از جانب این پدر بزرگوار نشان دهنده عمق ارادت مرحوم همتی به نظام اسلامی است.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی در این دیدار شهیدان را بهترین سرمایه و ارزشمندترین ذخیره روز قیامت دانست و تاکید کرد: باید همه یاد شهدا را گرامی داشته و حرمت خانواده آنان را نگهدارند.

امام جمعه ورامین افزود: نظام اسلامی به واسطه خون شهدا تثبیت شد و بیش از 200 هزار شهید در این راه تقدیم انقلاب اسلامی شده است و همه مسئولان موظف هستند با خدمت رسانی به مردم و پیمودن راه شهدا دین خود را ادا کنند.

فرزند مرحوم همتی نیز ضمن تشکر از حضور آیت‌الله محمودی گلپایگانی در جمع بازماندگان مرحوم همتی، از عمق ارادت این پدر شهید به روحانیت سخن گفت و بیان داشت: ایشان همواره در جمع خانواده، از آیت‌الله محمودی به نیکی یاد می‌کرد.

گفتنی است مراسم سوم و هفتم مرحوم محمد اسماعیل همتی پدر شهیدان شیدالله و مجید همتی روز شنبه از ساعت 14 تا 16 در مسجد صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار می‌شود.

به بهانه رحلت محمد اسماعیل همتی مطلبی را که چندی پیش در خبرگزاری فارس درج شد را مجددا منتشر می‌کنیم: «توفیقی یار شد به‌همراه جمعی از عزیزان به دیدار چند خانواده شهید برویم.

در این دیدارها نکاتی مطرح شد که می‌توان از آنها به‌عنوان کرامات شهدا یاد کرد.

حیفم آمد برخی از آنها را برای ثبت در تاریخ ننویسم تا همه یقین داشته باشند همان‌طور که قرآن فرموده شهدا زنده‌اند.

پدر بزرگوار دو شهید شیدالله و مجید همتی که افتخار شاعری اهل بیت علیهم‌السلام را دارد و با سوز درون و صفای باطن سخن می‌گوید، اظهار داشت: یک وقتی برای انقلاب و آینده آن نگران شدم، شب خوابیدم، شهید شیدالله به خوابم آمد و گفت: پدر! چرا نگران هستی؟

گفتم: برای انقلاب و آینده آن نگرانم.

گفت: نگران نباش، این انقلاب صاحب دارد. این خواب مرا تسکین داد.

دوباره حدود یک سال بعد به خاطر برخی حوادث همین نگرانی سراغم آمد، خواب مجید را دیدم، به من گفت: پدر! مگر شیدالله نگفت این انقلاب صاحب دارد! لذا نگرانیم برطرف شد.

مادر بزرگوار شهید خدایی نیز در این دیدار از پدر شهیدش یاد کرد و گفت: مرحوم خدایی چند روز قبل از فوت خود گفت: شهید را در خواب دیدم که گفت: حورالعین‌ها در انتظار تو هستند لذا من همین روزها از دنیا می‌روم.

انتهای پیام/2462/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول