اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر در مجلس:

غرب از استقلال علمی ایران هراس دارد/ پیچ تاریخی انقلاب تنها با رشد علمی طی می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر علومی نظیر فناوری نانو، انرژی هسته‌ای، فناوری داروهای جدید و صنعت در ایران بومی شده است و غرب از استقلال علمی ایران هراس دارد.

غرب از استقلال علمی ایران هراس دارد/ پیچ تاریخی انقلاب تنها با رشد علمی طی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی صبح امروز در بازدید از مدرسه نیکان این شهرستان اظهار کرد: برای حمایت از توسعه پایدار در کشور باید زیرساخت‌های آموزشی را در جامعه تقویت کرد و به این دلیل همه مسئولان به ویژه دولت و مجلس در این زمینه باید فعالیت کنند.

وی افزود: در شرایط کنونی شاهد جهش‌های بلندی در بخش علم و تکنولوژی در کشور هستیم و این مهم فقط به دلیل توجه به زیرساخت‌های آموزشی در کشور به دست آمده است.

وی با تاکید بر اینکه باید در راستای رشد علمی کشور گام برداریم، خاطر نشان کرد: دشمن از رشد علمی ایران اسلامی هراس دارد و به این دلیل روز به روز تحریم‌ها را بر ایران اسلامی افزایش می‌دهد.

*جایگاه علمی ایران هر روز تغییر می‌کند

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر ایران اسلامی در جایگاه یازدهم علمی جهان قرار دارد و این جایگاه روز به روز در حال ارتقا و بهبود است.

وی افزود: باید کوشید تا روحیه پژوهش در جامعه علمی و دانشگاهی رشد پیدا کند و گام‌های بعدی در راستای ارتقای سطح علمی ایران اسلامی را سریع‌تر و مطمئن‌تر برداریم.

سادات ابراهیمی خاطر نشان کرد: در حال حاضر علوم در زمینه‌های فناوری نانو تا انرژی هسته‌ای و از فناوری داروهای جدید تا صنعت در ایران اسلامی علوم بومی شده است و غرب از استقلال علمی ایران هراس دارد.

*پیچ تاریخی انقلاب تنها با رشد علمی طی می‌شود

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رشد علمی تنها می‌تواند برتری ایران اسلامی را به همه جهان اثبات کند و به این دلیل استکبار برای مقابله با روند روبه رشد ایران دانشمندان ایران اسلامی را ترور می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن در پیشرفت‌های علمی ایران درمانده است و روز به روز شاهد برتری علمی ایران در جهان است و به این دلیل از همه حربه‌های خود برای مقابله استفاده می‌کند.

وی افزود: ترور دانشمندان ایران اسلامی نشان استیصال استکبار و رژیم صهیونیستی است و به این دلیل ایران در طی مسیر پر پیچ و خم توسعه علمی جدی‌تر مسائل را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول