اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین المپیاد روستاییان کاشان

شطرنج‌بازان روستای تتماج قهرمان شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی کاشان از قهرمانی تیم شطرنج روستای تتماج این شهرستان در دومین المپیاد روستاییان کاشان خبر داد.

شطرنج‌بازان روستای تتماج قهرمان شدند

سید علی افراشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: رقابت‌های شطرنج مردان دومین دوره المپیاد فرهنگی روستائیان شهرستان کاشان با عنوان جام فجر در سالن شطرنج مجموعه ورزشی شهید ناصر فکری کاشان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها 40 ورزشکار از بخش‌ها و روستاهای شهرستان کاشان در دو حوزه انفرادی و تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی کاشان یادآور شد: در پایان این رقابت‌ها تیم شطرنج روستای تتماج با ترکیب حمید رضا اکبری، مسعود صانعی و قاسم اکبری مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

به گفته وی، تیم شطرنج روستای آرنج نیز با استفاده از نفراتی چون جواد اکبری، محمد شبانی و جمال اکبری موفق شد عنوان نایب قهرمانی مسابقات را کسب کند.

افراشی خاطرنشان کرد: تیم شطرنج روستای چاله قره نیز با سود بردن از بازیکنانی نظیر مهدی و داود محمودی‌فرد توانست به مقام سوم این رقابت‌ها دست یابد.

رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی کاشان با اشاره به نتایج انفرادی این مسابقات ابراز داشت: در رقابت‌های انفرادی حمیدرضا اکبری مقام قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص داد، مسعود صانعی به مقام نایب قهرمانی رسید و قاسم اکبری نیز بر سکوی سوم مسابقات ایستاد.

افراشی اضافه کرد: این رقابت‌ها با سرپرستی فنی و سرداوری علی هاشمی تهرانی رئیس هیئت شطرنج کاشان و زیر نظر سید ماشالله طالبیان، سید عباس افراشی و محمد مرادی مسئولان کمیته‌های هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی برگزار شد.

دومین المپیاد فرهنگی ورزشی روستاییان شهرستان کاشان در 22 رشته ورزشی و در دو بخش بانوان و آقایان توسط هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی این شهرستان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2406/ج20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول