اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خنج صورت می‌گیرد

ساخت بزرگ‌ترین سالن ورزشی روستایی جنوب کشور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان خنج گفت: بزرگ‌ترین سالن ورزشی روستایی جنوب کشور در خنج ساخته می‌شود.

ساخت بزرگ‌ترین سالن ورزشی روستایی جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از خنج، عبدالحمید باقری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بزرگ‌ترین سالن ورزشی روستایی جنوب کشور در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع و با زیربنای یک‌هزار و 700 متر مربع با مشارکت خیران و دولت در حال احداث است.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح به اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان نیاز است.

رئیس اداره ورزش و جوانان خنج اضافه کرد: در سال‌های اخیر در زمینه ورزش اقدامات مناسبی در شهرستان خنج صورت گرفته به گونه‌ای که علاوه بر رشد فرهنگی و اداری باعث پیشتاز شدن این شهرستان در سطح استان فارس به لحاظ عمرانی شده است.

باقری تصریح کرد: برای تکمیل پروژه‌های ورزشی باقی‌مانده شهرستان خنج نیاز به بودجه و اعتبار است تا بدین وسیله با فراهم شدن امکانات لازم در زمان مقرر پروژه‌ها به مردم شهرستان خنج تحویل داده شود.

وی بیان کرد: هم‌اکنون در هفت روستای شهرستان خنج عملیات ساخت سالن ورزشی در دستور کار بوده و در پنج روستا نیز فعالیت ساخت مجموعه‌های ورزشی روستایی به اتمام رسیده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان در پایان ابراز داشت: در مرکز شهرستان خنج نیز فعالیت ساخت استخر سر پوشیده، خوابگاه ورزشکاران، سالن ویژه ورزش بانوان، سالن رزمی، پایگاه قهرمانی، خانه تکواندو و دفاتر هیئت‌های ورزشی به اتمام رسیده و یا در مرحله تکمیل نهایی است که هدیه‌ای کوچک به مردم ورزش‌دوست این شهرستان است.

انتهای پیام/ 2448/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول