اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های سنتی آذربایجان‌غربی:

حمایت از ورزش‌های روستایی موجب مدال‌آوری و قهرمان‌پروری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی آذربایجان‌غربی گفت: حمایت از ورزش‌های روستایی موجب قهرمان‌پروری و مدال‌آوری و کسب افتخارات روزافزون این قشر می‌شود.

حمایت از ورزش‌های روستایی موجب مدال‌آوری و قهرمان‌پروری می‌شود

عین‌الله شریف‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه به عملکردهای هیئت در شش ماه گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: حضور تیم کامل استان در جشنواره بازی‌های محلی در دو بخش آقایان و بانوان، برگزاری جلسات هیئت رئیسه در طول سال، بازدید از هیئت‌های تابعه و برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت استان در طول سال جاری است.

وی به برنامه‌های این هیئت در شش ماهه دوم امسال اشاره کرد و افزود: برگزاری برنامه‌های مناسبتی از سوی هیئت در هفته دفاع مقدس، روز مبارزه با استکبار و دهه فجر از برنامه‌های مهم این هیئت در شش ماهه دوم سال است.

شریف‌پور با بیان اینکه بیش از 25 سالن ورزشی در روستاهای سرتاسر استان وجود دارد، تصریح کرد: علاوه بر آن بیش از 100 اماکن روباز ورزشی شامل میادین والیبال و فوتبال داریم.

رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه هیئت بازی‌های بومی و محلی به عنوان هیئت برتر استان شناخته شده است، گفت: این هیئت شش سال پشت سر هم مقام‌های اول تا سوم عملکرد را در سطح کشور کسب کرده است.

وی با بیان اینکه کمیته‌های فعال هیئت همکاری‌های همه جانبه با هیئت‌های هم‌ارز استان دارند، ادامه داد: فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان هرگز مساعدت‌های خود را از ما دریغ نکردند و در همه مورد از ما حمایت کردند.

شریف‌پور با بیان اینکه بیشتر قهرمانان کشور در رشته‌های مختلف ورزشی مردم روستاها و عشایر هستند، ابراز داشت: بیشتر مسئولان دستگاه‌های اجرایی و سرمایه‌داران استان به خاطر فعالیت هیئت در مناطق روستایی حمایت مالی از هیئت را عهده‌دار نمی‌شوند در صورتی که حمایت از ورزش‌های روستایی موجب قهرمان‌پروری و مدال‌آوری و کسب افتخارات روزافزون از این قشر می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول