اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

«در بسته است» وارد نشوید

مجمع هیئت ورزش‌های روستایی مازندران بدون حضور خبرنگاران

خبرگزاری فارس: مجمع عمومی هیئت‌ ورزش‌های روستایی و عشایری مازندران برای انتخاب رئیس هیئت در مازندران با وجود اطلاع قبلی به رسانه‌ها بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

مجمع هیئت ورزش‌های روستایی مازندران بدون حضور خبرنگاران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مجمع عمومی هیئت روستایی و عشایری مازندران امروز در حالی در ساری برگزار شد که از ورود خبرنگاران به داخل جلسه جلوگیری و به نوعی مسئولان برگزارکننده مجمع خبرنگاران را نامحرم جلسه دانستند.

این اتفاق در حالی امروز یکشنبه 19 شهریور در ساری رخ داد که قرار بود مجمع روستایی و عشایری مازندران برای شناخت رئیس خود از ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شود که  چند خبرنگار فعال ورزشی از ساعت 9 صبح برای حضور در جلسه در اداره کل ورزش و جوانان استان حاضر بودند و زودتر از حاضران در مجمع حضور یافتند.

این مجمع با نیم ساعت تاخیر از سوی مسئولان برگزار شد و مهم‌تر از همه اینکه زمانی که قرار بود مجمع به صورت قانونی برگزار شود، رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی مازندران به نیابت از سوی رئیس فدراسیون روستایی و عشایری به خبرنگاران اعلام کرد که خبرنگاران نباید در مجمع عمومی حضور داشته باشند.

پس از شنیدن این حرف از سوی مسئول مربوطه، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران هم با تایید سخن ایشان گفت: این یک دستور است و باید از حضور خبرنگاران در داخل مجمع جلوگیری شود.

ما چیزی از این موضوع نفهمیدیم. مجمع هیئت روستایی و عشایری هم همچون دیگر مجمع‌های ورزشی در مازندران بود که خبرنگاران کوچک‌ترین مشکلی برای ورود به مجمع برای انعکاس خبری نداشتند.

خبرنگاران همیشه یک قدم جلوتر از مسئولان هستند و در هر ساعت چه گرما و سرما و دوری مسافت راه فقط برای پیشبرد اهداف و توسعه جامعه و به فکر کاستن مشکلات مردم به وی‍ژه رساندن پیام مسئولان ورزش و برای پیشبرد رشد و توسعه ورزشی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

به گزارش فارس، مجمع عمومی هیئت روستایی و عشایری مازندران برای انتخاب رئیس جدید پنج کاندیدا به نام‌های قلندری، بحرگرد، خورشیدی، رحیمی و انصارالحسینی داشت.

برای پوشش خبری این نشست، خبرنگاران ورزشی صداو سیما، خبرگزاری فارس، خبرگزاری ایرنا، سرزمین ورزش و موج ورزش و ..... حاضر شده بودند.

انتهای پیام/20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول