اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

تقویت ورزش‌های بومی و روستایی در اولویت باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بهار گفت: توجه و تقویت ورزش‌های بومی و روستایی باید در اولویت کاری قرار گیرد و هیئت‌های ورزشی مورد حمایت جدی‌تر باشند.

تقویت ورزش‌های بومی و روستایی در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده پیش از ظهر امروز در گردهمایی مسئولان هیئات ورزشی شهرستان بهار اظهار داشت: توجه به هیئت‌‌های ورزشی، تجهیز و ایجاد ساختار نرم‌افزاری، توجه و تقویت ورزش‌های بومی و روستایی باید در اولویت کاری و مورد حمایت قرار گیرند.

وی توجه و فعال‌سازی بخش جوانان، جذب بخش خصوصی و تلاش برای حمایت از تیم‌های ورزشی را از دیگر اولویت‌هایی عنوان کرد که باید مورد توجه باشد و ارتباط و تعامل مسئولان با هیئت‌های ورزشی می‌تواند مشکلات جامعه ورزشی را حل کند.

فرماندار شهرستان بهار گفت: ورزش یکی از اولویت‌های مهم جوامع است و جامعه‌ای که به ورزش و فعالیت‌های ورزشی بها دهد از سلامتی فیزیکی، روحی و فکری برخوردار خواهد شد.

وی ابراز کرد: امروزه ورزش در زندگی مردم نقش مهمی دارد و میلیون‌ها نفر نیز به آن اشتغال دارند، از این رو توجه به اخلاق ورزش در میان تمام دست‌اندرکاران ورزش مسئله‌ای حائز اهمیت است.

گلکارزاده اظهار کرد: نیاز است با مدیریت درست، نظارت مناسب و تعامل بیشتر با هیئت‌های ورزشی در راستای توسعه ورزش گام برداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: باید به قهرمانان مدال‌آور و مربیان بها داده شود تا این امر بانی تلاش و کوشش بیشتر ورزشکاران و مربیان استان به منظور ارتقای جایگاه و رتبه ورزش استان شود.

 

* 80 پروژه ورزشی در همدان در حال ساخت است

سید عبدی افتخاری اضافه کرد: در سطح استان 47 هیئت ورزشی ویژه آقایان و 43 هیئت ویژه بانوان است و وجود 55 هزار ورزشکار در استان نشانه علاقه‌مندی و تقاضای زیاد به سمت ورزش است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 80 پروژه با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان در سطح استان در حال ساخت است و از ابتدای سال تاکنون 100 میلیون تومان اعتبار به هیئت‌های ورزشی استان اختصاص یافته است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار گفت: در سطح شهرستان بهار 32 هیئت ورزشی فعال است و بیش از 3 هزار و 500 ورزشکار سازمان‌یافته در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند.

علی حقیقی اضافه کرد: شش پروژه با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال ساخت است.

وی در پایان سخنانش ورزش را بستری مناسب برای هدایت و خلاقیت و بروز استعدادهایی در یک جوان دانست و افزود: تحصیل، تهذیب و ورزش سه عامل موفقیت و پیشرفت جوانان است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول