اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعه هفته جاری صورت می‌گیرد

لنجان میزبان رقابت‌های المپیاد فرهنگی ورزشی روستاییان

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی گفت: جمعه هفته جاری شهرستان لنجان میزبان ادامه رقابت‌های المپیاد فرهنگی ورزشی روستاییان قهرمانی استان است.

لنجان میزبان رقابت‌های المپیاد فرهنگی ورزشی روستاییان

حسن اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی روستائیان استان اصفهان ویژه آقایان در شهرستان فلاورجان کلید خورد.

وی تصریح کرد: چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی روستائیان استان اصفهان روز گذشته در رشته های کشتی با شال و لی لی آغاز که در رشته کشتی با شال شهرستان آران و بیدگل با 35 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد، شهرستان نجف آباد با 34 امتیاز دوم و فلاورجان نیز با 26 امتیاز به جایگاه سومی بسنده کرد.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی ادامه داد: در بخش انفرادی کشتی با شال در وزن مثبت 60 کیلوگرم، علی رحمانی از آران و بیدگل به مقام اول رسید، سجاد احمدپور از مبارکه و محمود رهنما از اردستان دوم و سوم شدند.

وی افزود: در وزن مثبت 70 کیلوگرم، حمید حاجی بندی از نجف آباد مقام نخست را از آن خود کرد، ایمان نائب زاده از آران و بیدگل در مکان دوم ایستاد و حسین قاسمی از فلاورجان به رتبه سومی اکتفا کرد.

اسماعیلی اضافه کرد: در وزن مثبت 80 کیلوگرم، محمد شیخ از نجف آباد اول شد، مهدی احمدی از خوانسار و محمد کبیری نیز از آران و بیدگل به ترتیب در مکان دوم و سوم ایستادند.

وی گفت:  در وزن مثبت 90 کیلوگرم، محمد براتی از نجف آباد رتبه اول را به خود اختصاص داد، مهدی احمدی از خوانسار و محمد حسین خمیر از آران و بیدگل دوم و سوم شدند.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی با اشاره به رقابت‌های لی لی تاکید کرد: ‌ در رشته لی لی تیم چادگان با 30 امتیاز به مقام قهرمانی تکیه زد. فلاورجان با 29 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و آران و بیدگل با 27 امتیاز سوم شد.

وی ادامه داد: در قسمت انفرادی حمیدرضا عرب جعفری از اصفهان به رتبه نخست دست یافت،امین لطفی از چادگان دوم شد و مهران مرادی از فلاورجان در مکان سوم ایستاد.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها جمعه هفته جاری نیز ادامه می‌یابد تصریح کرد: چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی روستائیان استان اصفهان ویژه آقایان زیر نظر هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان در 6 رشته طناب کشی، دال پلان، هفت سنگ، لی لی، کشتی با شال و بازی‌های بومی محلی برگزار که چهار رشته دیگر آن روز جمعه در شهرستان لنجان به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول