اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

سالن ورزشی و 2 پایگاه مقاومت روستایی در ازنا به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دفاع مقدس یک سالن چند منظوره ورزشی و دو پایگاه مقاومت روستایی با حضور مسئولان در شهرستان ازنا به بهره‌برداری رسید.

سالن ورزشی و 2 پایگاه مقاومت روستایی در ازنا به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، فرمانده سپاه ناحیه ازنا صبح امروز در مراسم افتتاح یک سالن ورزشی و دو پایگاه مقاومت روستایی در ازنا در خصوص مشخصات سالن‌ ورزشی ازنا گفت: این سالن ورزشی چند منظوره در زمینی به مساحت 450 متر مربع و اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان در روستای آشورآباد از توابع شهرستان ازنا ساخته شده است.

فخرالدین خاوریان در ادامه در خصوص ایجاد دو پایگاه مقاومت روستایی در ازنا گفت: این دو پایگاه مقاومت در روستاهای کهریز و کلبر از توابع شهرستان ازنا با همکاری و مساعدت اهالی افتتاح شد.

وی در ادامه به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: دوران دفاع مقدس باعث شد که استکبار جهانی به قدرت جمهوری اسلامی پی ‌ببرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ازنا گفت: هر روز دوران دفاع مقدس برای انقلاب اسلامی توام با خیر و برکت بود و امروز شاهد خیر و برکت دوران دفاع مقدس در انقلاب اسلامی هستیم.

وی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با الگو قرار دادن قیام امام حسین(ع) ارزش‌های اسلامی را به بهترین وجه پاس داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ازنا گفت: رشادت‌ها، شهامت و افتخارآفرینی رزمندگان اسلام در دفاع هشت ساله الگوی بسیار خوبی برای جوانان و نوجوانان نسل حاضر و آینده است.

انتهای پیام/ل۳۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول