اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

توجه به ورزش روستایی از اولویت‌های مهم استان مرکزی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در بازدید از نحوه پیشرفت پروژه‌های ورزشی بخش روستایی استان مرکزی توجه به ورزش روستایی را از اولویت‌های مهم استان مرکزی دانست.

توجه به ورزش روستایی از اولویت‌های مهم استان مرکزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی صبح امروز در بازدید از سالن ورزشی روستای کارچان اظهار داشت: توجه به ورزش روستایی یکی از اولویت‌های مهم این اداره طی سال‌های گذشته بوده است و همچنان نیز اهمیت ویژه‌ای در برنامه‌های این اداره دارد.

وی افزود: همواره استعدادهای بسیار خوبی در بخش ورزش روستایی در نقاط مختلف استان شناسایی شده که با درخشش در سطح ملی و بین‌المللی موجب افتخارآفرینی برای استان و حتی کشور شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به نبود امکانات مناسب برای گذران اوقات فراغت در نقاط روستایی، ورزش می‌تواند اوقات فراغت خوب و سالمی را برای جوانان فراهم کرده و به سلامتی جسم و روح روستاییان نیز کمک کند.

وی ادامه داد: امروز ورزش یکی از نیازهای اساسی و اجتناب‌ناپذیر جوانان است چرا که موجب دوری جوانان از اعتیاد می‌شود.

ملکی با اشاره به ساخت چندین سالن ورزشی در سطح روستاهای استان خاطر نشان ساخت: در حال حاضر پروژه‌های متعدد ورزشی در سطح روستاهای استان در دست اقدام است که برخی از این پروژه‌ها همزمان با هفته ورزش و جوانان تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی صبح امروز به همراه معاونان خود از سالن رزمی روستای کارچان با 35 درصد پیشرفت فیزیکی، سالن چند منظوره روستای معصومیه با 90 درصد پیشرفت فیزیکی، سالن ورزشی روستای هزاوه با 68 درصد پیشرفت، سالن رزمی روستای ضامنجان با 55 درصد پیشرفت فیزیکی بازدید کرد و به صورت مستقیم از نحوه اجرای این پروژه‌ها دیدن کرد.

تاکنون برای احداث و اجرای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر یک هزار و 620 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول