اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/151

دغدغه فرهنگی عمده‌ترین دغدغه مردم ورامین

خبرگزاری فارس: مدیر روابط‌عمومی طرح شجره طیبه صالحین کشور با اشاره به اهمیت کار فرهنگی گفت: دغدغه فرهنگی عمده‌ترین دغدغه مردم ورامین است.

دغدغه فرهنگی عمده‌ترین دغدغه مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش همزمان با سومین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر با عنوان «انقلاب اسلامی، جوانان و خودباوری» مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس ستاد دهه فجر شهرستان ورامین و تعدادی از مسئولان شهرستان ورامین و جمع کثیری از مردم منطقه در مسجد مهدیه کارخانه قند برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید یاسر موسوی در این مراسم با تشریح عشق و علاقه مردم به امام راحل به بیان عوامل موفقیت امام (ره) در مبارزه با طاغوت پرداخت و گفت: ایمان امام به هدف، ایمان به راهی که باید پیموده شود، ایمان به قول و ایمان به خدا چهار عامل شخصیتی هستند که از دیدگاه شهید مطهری در امام (ره) وجود داشت و سبب موفقیت ایشان شد.

مدیر روابط‌عمومی طرح شجره طیبه صالحین کشور با بیان اینکه حفظ انقلاب از پیروزی آن به مراتب سخت‌تر است، افزود: دشمن همواره برای شکست ما توطئه می‌کند، برنامه‌ریزی می‌کند، باید مراقب باشیم تا بتوانیم انقلاب خود را حفظ کنیم.

وی در ادامه با بررسی عواملی که نفوذ دشمن را تسهیل می‌کند، اظهار داشت: حرام‌خوری، دین‌گریزی و بی‌تقوایی از عواملی هستند که انقلاب را تضعیف می‌کنند، عامل دیگر اعتماد به افرادی که سابقه خوبی دارند و غفلت از حال فعلی آنها است، در صدر اسلام هم همین‌طور بود، مردم واقعه غدیر که حجت روشن بود را رها کردند و به برخی نقل قول‌ها تکیه کردند، مراقب باشیم ما دچار این لغزش نشویم، ملاک حال فعلی افراد است.

موسوی عنوان کرد: بی‌تقوایی، پنهان شدن پشت برخی افراد خوش سابقه و موجه در انقلاب و عدم درک صحیح از اوضاع جامعه توسط خواص از اصلی‌ترین آسیب‌های انقلاب اسلامی هستند، اگر خواص عمل به هنگام نکنند و در مواقع حساس سر بزنگاه وارد نشوند انقلاب به انحراف کشیده می‌شود.

مدیر روابط‌عمومی طرح شجره طیبه صالحین کشور با یادآوری حرکت ولایی مردم در 15 خرداد 42 و 9 دی 88 افزود: خدا را شکر مردم ورامین به دلیل وجود بزرگان در این دیار از شالوده مذهبی قوی برخوردارند و مردم بصیری هستند، مردم ورامین پشتیبان ولایت فقیه هستند اما دو عامل در این منطقه دیده می‌شود که دلسوزان را نگران می‌کند.

وی ادامه داد: عامل اول ترویج سستی و مفاسد اخلاقی، بی‌حجابی و بی‌حیایی در منطقه است، درست است که در ورامین نسبت به مناطق دیگر کشور کمتر است اما همین کم هم برای شهر شهیدان 15 خرداد زیاد است، عامل دوم عدم شناخت مشکلات مردم توسط مسئولان منطقه است، مسئولان بدانند دغدغه فرهنگی عمده‌ترین دغدغه مردم ورامین است.

مدیر روابط عمومی طرح شجره طیبه صالحین کشور در پایان تصریح کرد: درست است با وعده مترو و دیگر وعده‌های عمرانی از مردم رای گرفتند اما این موارد عمرانی حق مردم است، در شان مردم ورامین نیست که هنوز یک مترو نداشته باشند ولی مطالبه اصلی مردم این منطقه مطالبات فرهنگی است، ما نمی‌توانیم ببینیم یک مادر شهید زمانی که از منزل خارج می‌شود با مظاهر بی‌حیایی مواجه شود.

انتهای پیام/2462/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول