اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار انقلاب در شمال لاله‌خیز-78

توانمندی‌های فرهنگی تنکابن« نمایشگاه» شد

خبرگزاری فارس: با آغاز جشن‌های پیروزی انقلاب نمایشگاه توانمندی‌های فرهنگی هنری هنرمندان تنکابنی در قالب نمایشگاه فجر نور در معرض دید عموم قرار گرفت.

توانمندی‌های فرهنگی تنکابن« نمایشگاه» شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، بعد از ظهر امروز با آغاز جشن‌های پیروزی انقلاب نمایشگاه توانمندی‌های فرهنگی هنری هنرمندان تنکابنی در قالب نمایشگاه فجر نور در معرض دید عموم قرار گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن و عباس‌آباد در این ارتباط به خبرنگار فارس گفت: شهرستان تنکابن دارای سابقه فرهنگی و هنری بسیار بالا و خوبی است و این نمایشگاه در کنار گرامیداشت فجر انقلاب اسلامی تلاش می‌کند تا به بهترین شکل ممکن این توانمندی‌ها را به مسئولان و مدیران اداری، اجرایی و نهادهای شهرستان معرفی کند.

محسن رضایی با تاکید بر این نکته که این نمایشگاه علاوه بر اینکه می‌تواند به معرفی تولیدات فرهنگی و هنری شهرستان که فاخر هستند بپردازد زمینه‌ساز رونق این رشته‌ها نیز خواهد بود، افزود: عرصه فرهنگ و هنر نیز به دلیل رویکرد فرهنگی مردم ایران اسلامی و بر پایه اینکه انقلاب اسلامی ما به فرموده امام راحل با رویکرد فرهنگی به عرصه فعالیت گام نهاد باید به جامعه معرفی گردد تا مورد استقبال عموم قرار گیرد.

حمایت از تولیدات فرهنگی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن و عباس‌آباد استقبال عموم مردم از برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی هنری در تنکابن را مثبت ارزیابی کرد و از تمام مدیران و مسئولان اداری، نهادی خواست تا از توانمندی‌های فرهنگی هنری این شهرستان بیشتر حمایت کنند تا بخشی از مسائل اشتغال شهرستان برطرف شود. 

رضایی گفت: بخشی از تولیدات فرهنگی هنری هنرمندان از جمله کتب، نقاشی، خط و هنرهای تجسمی دارای ارزش هنری قابلیت اهدا به صورت هدیه را دارند و ادارات و نهادها می‌توانند به این منظور و برای حمایت از جامعه فرهنگ و هنر تولیدات فرهنگی هنری آنان را خریداری کنند و ما انتظارمان از سازمان‌هایی مانند شهرداری‌ها این است در حوزه حمایت از هنرمندان شهرستان پیشقدم شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن و عباس‌آباد در ادامه گفت: نمایشگاه فجر نور تنکابن دارای بخش‌های گوناگونی است که در مدت ایام‌الله دهه مبارک فجر در مجتمع فرهنگی هنری تنکابن واقع در پارک مادر صبح و عصر دایر است و شامل غرفه‌های کتاب، صنایع دستی و سفال، منبت‌کاری، هنرهای تجسمی، آثار طراحی و نقاشی و  غرفه‌ غذاهای سنتی و بومی، غرفه‌ اختراعات و ابداعات دانش‌آموزان و نخبگان شهرستان و غرفه محیط زیست است که در جنب این مجموعه با همکاری پایگاه انتقال خون شهرستان از داوطلبان به اهداء خونگیری نیز می‌شود.

رضایی گفت: در برپایی این نمایشگاه جمعیت زنان هلال احمر شهرستان، ناحیه مقاومت بسیج سپاه و شهرداری تنکابن همکاری صمیمانه‌ای با ما داشتند.

انتهای پیام/86020/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول