اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان ایثارگران نزاجا:

استکبار و ایادی آن خواستار براندازی نظام اسلامی هستند / شبیخون فرهنگی در کمین انتخابات

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش گفت: استکبار و ایادی آن دست از خصومت با نظام اسلامی برنداشته و با شبخیون فرهنگی در کمین انتخابات آتی ریاست جمهوری نشسته‌اند.

استکبار و ایادی آن خواستار براندازی نظام اسلامی هستند / شبیخون فرهنگی در کمین انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، داود کاظمی صبح امروز در چهل‌ و پنجمین یادواره تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران نزاجا در محل مجتمع رفاهی و تفریحی ثامن‌الائمه مشهد اظهار کرد: بنا به آیات شریف قرآن، شهدا زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند.

وی افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران بیش از دیگر اقشار بر این مسیر رسالت داشته و به نوعی باید حافظ‌ خون شهدا باشند.

کاظمی با بیان اینکه استکبار جهانی و ایادی آن همچنان در مرزهای ایران اسلامی چادر زده‌اند و دست از خصومت برنمی‌دارند، خاطر نشان کرد: در مرداد ماه سال 68 آتش‌بس با حضور نیروهای سازمان ملل میان ایران و عراق برقرار شد.

وی ادامه داد: پس از آن آتش‌بس هیچگونه مداخله و مبادله سخت‌افزاری چون سلاح و موشک صورت نگرفته اما این به معنای پایان جنگ و برقراری آرامش و امنیت نیست.

رئیس سازمان ایثارگران نزاجا با تاکید بر اینکه استکبار و ایادی آن هدف براندازی نظام اسلامی را دارند گفت: استکبار که امام راحل رحمةالله از آن تعبیر به شیاطین بزرگ کرده‌اند به همراه دول وابسته خود و همچنین اسرائیل غاصب دست از شیطنت و خصومت با انقلاب اسلامی برنداشته‌اند.

وی تصریح کرد: امروز هم در صحنه جنگ با استکبار به سر می‌بریم و فقط شکل و شیوه آن عوض شده؛ دشمنان نظام اسلامی به واسطه ابزار فرهنگی چون رسانه و تبلیغات تلاش خود را برای نفوذ در فرهنگ و آسیب بر تنه‌ فرهنگ غنی ایرانی اسلامی می‌کنند.

کاظمی با اشاره به درایت مقام معظم رهبری در این پیچ تاریخی اذعان کرد: مقام معظم رهبری به خوبی شرایط را درک کرده و با تعابیری چون ناتو فرهنگی، شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی آحاد جامعه را نسبت به این جنگ نامرئی و مهلک بیدار ساخته است.

رئیس سازمان ایثارگران نزاجا تاکید کرد: امروز سلاح نامرئی دشمن نهاد خانواده ایرانی اسلامی را نشانه گرفته است و در مقابل ما باید سلاح حمایت از خون شهدا و ولایت فقیه را به دست بگیریم.

وی یادآور شد: یکی از مهمترین و مؤثرترین سلاح‌ها در جنگ نرم فرهنگی با دشمن حضور حداکثری و مشارکت مردمی در صحنه انتخابات آتی ریاست جمهوری است.

کاظمی اظهار کرد: باید گوش‌ها آماده شنیدن شاخصه‌های رهبری در عرصه انتخابات باشد.

رئیس سازمان ایثارگران نزاجا با اظهار خرسندی از حضور همیشگی ملت ایران در صحنه‌های مشارکتی و هم‌پیمانی با آرمان‌های انقلاب اسلامی اذعان کرد: در انتخابات رنگ ما رنگی از جنس خدایی و اتحاد است که آن را مقام معظم رهبری تعیین می‌کند.

وی افزود: رنگ انتخابات نباید رنگ جریان و حزب خاصی باشد چرا که بهترین فرصت برای ایجاد شکاف و رخنه توطئه‌های دشمن به دیواره تنومند نظام اسلامی برای آنان تلقی می‌شود.

کاظمی شهدا را ناظر بر اعمال بازماندگان دانست و بیان کرد: شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و باید به گوش باشیم که از اعمال مثبت ما خرسند و غفلت ما آنان را اندوهگین می‌سازد.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش یادآور شد: ایران اسلامی با عنوان قلب تشیع و انتظار ولی عصر(عج) از هیچ فعل مثبتی در مسیر زمینه‌سازی ظهور حضرت دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/70023/صا40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول