اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر

برنامه‌های سازمان فرهنگی تبلیغی شهرداری مشهد اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیر مراسم و اکران‌های سازمان فرهنگی تبلیغی شهرداری مشهد گفت: برنامه‌های متنوعی از سوی این سازمان در دهه فجر برگزار می‌شود.

برنامه‌های سازمان فرهنگی تبلیغی شهرداری مشهد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجتبی مجد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با ویژه برنامه‌های فرهنگی تبلیغی شهرداری مشهد در دهه فجر اظهار کرد: در راهپیمایی روز 22 بهمن ایستگاهی به ابعاد 200 مترمربع در میدان شهدا برپا می‌شود، همچنین  در فضاسازی محیطی نسبت به توزیع محصولات فرهنگی مانند 10 هزار پرچم دستی جمهوری اسلامی، پلاکارد امام و رهبری، سربند حمایل کلاه کاغذی، بادکنک و سایر محصولات تبلیغاتی در بین مردم اقدام می‌شود.

مجد ادامه داد: در روز 22 بهمن پرچم طولی جمهوری اسلامی در اندازه 100 متر در مسیر راهپیمایی توسط مردم حمل می‌شود.

وی با بیان این مطلب که اجتماع مردم در روز 12 و 22 بهمن در میدان شهدا است، خاطر نشان کرد: جایگاه مراسم افتتاحیه برنامه‌های دهه فجر 12 و 22 بهمن ماه توسط مدیریت مراسم و اکران‌های فرهنگی تبلیغی شهرداری مشهد انجام می‌شود.

مدیر اکران‌های فرهنگی تبلیغی شهرداری مشهد برای نخستین‌بار از فضاسازی میدان شهدا، تصویرسازی میدان شهدا در 22 بهمن سال 57 خبر داد و افزود: تصویری از شادی و نشاط مردم مشهد در میدان شهدا در سال 57،  در 22 بهمن امسال برای نخستین‌بار به نمایش گذاشته می‌شود.

وی از اکران‌های شهری با موضوع دهه فجر خبر داد و گفت: 5 هزار متر مربع فضاسازی شهری در بیش از 500 سازه تبلیغاتی سطح شهر، با موضوع دهه فجر و پیام‌های مرتبط شامل بیلبورد، تابلو انجام می‌شود.

مجد با اشاره به مراسم نورافشانی در 22 نقطه شهر مشهد در شب 22 بهمن اظهار کرد: این مراسم به طور همزمان ساعت 21 همراه با بانگ الله‌اکبر مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: 50 سری عکس از سیر تاریخ انقلاب طراحی شده که در مقابل ادارات و نهادها نصب می‌شود، همچنین تلویزیون شهری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری در طول دهه فجر در میادین اصلی شهر مستقر و نسبت به بخش فیلم و تیزر مرتبط اقدام می‌کنند.

مدیر مراسم و اکران‌های فرهنگی تبلیغی شهرداری از نصب 200 تابلوی تصاویر شهدای مشهد در انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: این تصاویر در خیابان امام رضا (ع) و 5 هزار پرچم آویز جمهوری اسلامی در تمام معابر سطح شهر نصب می‌شود.

وی ادامه داد: همایش دهه چهارم، دهه پیشرفت و عدالت ویژه همیاران شهر بهشت با حضور شخصیت‌های علمی و فرهنگی کشور 18 بهمن در فرهنگسرای کودک برگزار می‌شود.

مجد از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر انقلاب با حضور فعالان فرهنگی خبر داد و گفت: این برنامه در محل سالن صبا به مدت 5 شب برگزار شد و در حاشیه آن بیش از 400 غرفه ارائه خدمات فرهنگی توسط خادمان شهر بهشت برپا می‌شود بازدید از نمایشگاه، سرود، تئاتر مفهومی، مسابقه و برنامه‌های متنوع فرهنگی از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه است.

انتهای پیام/70002/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول