اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تلاوت کلام وحی در دیار علویان / 68

قربانی:ساری نیازمند فضایی مناسب برای برنامه‌های فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته پشتیبانی سی و پنجمین دوره از مسابقات قرآن کریم، گفت: انتظار می‌رود مرکز مازندران فضایی متناسب برای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی داشته باشد.

قربانی:ساری نیازمند فضایی مناسب برای برنامه‌های فرهنگی است

حجت‌الاسلام مسعود قربانی در حاشیه برگزاری سی و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در سالن اجتماعات هلال‌احمر مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: چنانچه خبرنگاران حین برگزاری مسابقات از فضای مناسبی برخوردار نبودند، عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم زحمات این قشر را جبران کنیم.

وی گفت: بر اساس نظر کارشناسان، مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار است و قاریان برجسته کشوری در این دوره از مسابقات حضور یافته‌اند.

قربانی ادامه داد: با توجه به نظرات شرکت‌کنندگان که در سال‌های قبل هم در این مسابقات شرکت کرده بودند، میزبانی مازندران و سطح مسابقات، چشمگیر است.

وی با اشاره به حضور جوانان و خانواده‌ها در محل برگزاری مسابقات و همچنین محافل انس با قرآن، تصریح کرد: این حضور نشان می‌دهد که مردم در مسیر قرآن قرار دارند و دست‌اندرکاران باید برنامه‌های فرهنگی بیشتری را برگزار کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری افزود: اگر قرآن را به منازل مردم ببریم بسیاری از نگرانی‌ها و معضلات اجتماعی کاهش می‌یابد و مردم پذیرای قرآن هستند.

وی با بیان این‌که سعی کردیم به اندازه توان استان، میزبان خوبی برای شرکت‌کنندگان در مسابقات باشیم، اظهار داشت: تلاش کردیم از حداقل امکانات، حداکثر استفاده را کنیم.

قربانی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مرکز مازندران فضایی متناسب با برنامه‌های فرهنگی و قرآنی داشته باشد.

انتهای‌پیام/86007/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول