اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار رزمجو:

تمام تلاش دشمن در مسیر جنگ فرهنگی علیه ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: دشمن تمام فعالیت‌های خود را معطوف جنگ فرهنگی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

تمام تلاش دشمن در مسیر جنگ فرهنگی علیه ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی رزمجو صبح امروز در جمع بسیجیان و پیشکسوتان سپاه در بوشهر اظهار داشت: سپاه نقش ارزنده خود در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را همیشه و به خوبی ایفا کرده است.

وی افزود: پیشکسوتان سپاه در سخت‌ترین دوران انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف دفاع از آن در اوج قله بودند.

رزمجو با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما در درون و بیرون خودش دارای اقتداری عزتمند، غرورآفرین و صاحب‌نظر در مسائل مختلف جهانی است، افزود: این اقتدار با صیانت شما و دیگر نیروهای مسلح از نظام اسلامی حاصل شده است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما امروز مبنای گسترش اعتقادات و باورهای دینی در مقیاس جهانی شده و در این راه در اوج اقتدار خود قرار گرفته است.

وی دشمن اصلی انقلاب اسلامی را آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل خواند و تصریح کرد: به همت ایستادگی ملت قهرمان ایران اسلامی، امروز استراتژی این ابرقدرت‌های استعمارگر به گروگان انقلاب اسلامی درآمده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ما ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که هرگز فرسوده نخواهد شد و امروز خرسندیم که پاسدار انقلابی هستیم که بر روی امواج پر تلاطم استکبار در حال موج‌سواری است و ضمن اینکه به اهداف خود رسیده این اهداف را به دورترین نقاط دنیا منتقل کرده است.

وی بیان داشت: هنر ما به عنوان مدافعان انقلاب آن است که با هنرنمایی هرچه تمامتر از لابه لای دسیسه‌های دشمنان به خوبی عبور کرده و پا به پای ولایت این انقلاب را به جلو برانیم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن تمام فعالیت‌های خود را معطوف جنگ فرهنگی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، گفت: رسالت شما مدافعان واقعی انقلاب در این برهه از زمان آن است که با هوشیاری هر چه تمامتر در مقابل این جنگ تمام عیار در کنار سایر رزمندگان مقاومت کرده و نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب کنید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) نیز به مسئولیت‌های بازنشستگان در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: تکلیف، با بازنشستگی از دوش انسان ساقط نمی‌شود بلکه مسئولیت دفاع از اسلام و انقلاب بیش از پیش بر دوش‌ها سنگینی می‌کند.

حجت‌الاسلام حسین دشتی افزود: پاسداران بازنشسته هیچگاه احساس نمی‌کنند که مسئولیت آن‌ها کم شده بلکه تکلیفشان در نبرد فرهنگی با دشمن بسیار زیادتر از گذشته بوده و در قالب یک لشکر فرهنگی در جامعه تحول‌آفرین خواهند بود.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول