اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرماندار قدس خبر داد:

افتتاح 17 پروژه عمرانی در قدس/برگزاری 80 برنامه فرهنگی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان قدس از افتتاح و بهره‌برداری 17 پروژه عمرانی در این شهرستان خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، 80 برنامه فرهنگی در دهه فجر اجرا می‌شود.

افتتاح 17 پروژه عمرانی در قدس/برگزاری 80 برنامه فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، الله‌بخش حبیبی بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم‌ دهه فجر در این شهرستان اظهار داشت: افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها گامی مهم در جهت خدمات‌رسانی به مردم در این شهرستان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که مردم در این شهرستان با مشکل و کمبودی مواجه نباشند.

این مسئول با بیان اینکه رفع کمبودها و مشکلات مهم‌ترین وظیفه مسئولان است، خاطرنشان کرد: در این راستا و برای از رفع کمبودها، مسئولان باید تلاش خود را دو چندان کنند و نگاه ویژه‌ای را به نقاط مختلف این شهرستان داشته باشند.

حبیبی تصریح کرد: شهرستان قدس دارای استعدادهای فراوانی است که می‌توان با کمی دقت و داشتن نگاهی خاص به این منطقه، علاوه بر بهره‌برداری از ظرفیت‌های آن، این شهرستان را با رشد و توسعه همراه کرد.

وی عنوان کرد: مردم در این شهرستان نیازها و خواسته‌هایی دارند، بنابراین مسئولان باید براساس نیازهای مردم و اولویت‌بندی‌ها آن امکانات را برای شهروندان فراهم کنند.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود به اعتبارات هزینه شده برای اجرای طرح‌های در دست بهره‌برداری اشاره کرد و گفت: 17 طرح عمرانی و خدماتی در ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون فرماندار شهرستان قدس افزود: این پروژه‌ها بیشتر در بخش‌های گاز و برق رسانی، اصلاح و توسعه شبکه آب شرب، حفر چاه، کشاورزی و آموزشی هستند.

حبیبی تأکید کرد: مجموعه گردشگری ایران ما، بوستان‌های ابوریحان و دانشجو، مدرسه 15 کلاسه و مخزن سه هزار متر مکعبی آب شرب به عنوان شاخص‌ترین پروژه‌هایی است که در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به برگزاری 80 برنامه فرهنگی همزمان با ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و بیعت مجدد با رهبری، گلباران مزار شهدای شهرستان، همایش پیاده‌روی و اجرای مسابقه‌های ورزشی، فرهنگی و هنری از مهم‌ترین برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام است.

انتهای پیام/2302/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول