اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار فضلی:

«انتخابات آزاد» سناریوی جدید دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: سردار فضلی گفت: انتخابات آزاد سناریوی جدید دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران است اما مردم ولایت‌مدار با بصیرت تمام توطئه‌های دشمنان را از بین می‌برند.

«انتخابات آزاد» سناریوی جدید دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،، سردار علی فضلی صبح امروز در مراسم اعزام کاروان‌های راهیان نور در مشهد مقدس اظهار کرد: هیچ برنامه‌ریزی قبل از وقوع فتنه 88 برای مقابله با آن نشده بود اما حضور به موقع مردم ایران اسلامی باعث خنثی شدن توطئه‌های فتنه‌گران شد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: هیچ‌گونه دغدغه‌ای برای مقابله با فتنه احتمالی انتخابات سال 92 وجود ندارد و بسیج برای مقابله با هرگونه فتنه احتمالی در انتخابات سال 92 آمادگی کامل دارد.

وی با بیان اینکه بسیج آمادگی کامل برای مقابله با بروز فتنه جدید را دارد اظهار کرد: مردم ولایتمدار و وفادار به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران با بصیرت خود تمام تحرکات فتنه‌گران و ساکتین فتنه را هوشمندانه رصد و در وقت مقتضی پاسخ می‌دهند.

فضلی خاطر نشان کرد: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی از فتنه 88 سربلند بیرون آمدند و در این امتحان بزرگ الهی تنها برخی از خواص مردود شدند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ارتباط با انتخابات آزاد گفت: «انتخابات آزاد» سناریوی جدید دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به اعزام بیش از 171 هزار نفر به کربلای ایران با قطار اظهار کرد: در حال حاضر امکان اعزام با قطار برای سفر راهیان نور استان‌های تهران، خراسان‌رضوی و سمنان فراهم شده است.

انتهای پیام/70022/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول