اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مهریز در مجلس مطرح کرد

هدف شعار انتخابات آزاد، انتخاب افراد غیرولایی/ زمزمه انتخابات آزاد خیانت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مهریز در مجلس با بیان اینکه هدف شعار انتخابات آزاد، آزادی در انتخاب افراد غیرولایی است، گفت: انتخابات آزاد کلیدواژه انحرافی اصلاح‌طلبان برای ایجاد التهاب در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری است.

هدف شعار انتخابات آزاد، انتخاب افراد غیرولایی/ زمزمه انتخابات آزاد خیانت است

حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز اظهار داشت: این نظام همانند سیل خروشان که امکان دارد هر خس و خاشاکی در مسیرش قرار بگیرد؛ مانند کف روی آب، فتنه‌گران را به مردم می‌شناساند و سپس از صحنه خارج می‌سازد.

نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: تمام انتخاباتی که در ایران اسلامی برگزار شده، انتخابات سالمی بوده و انتخابات آزاد کلید واژه‌ای است که برخی از اصلاح طلبان و دشمنان اسلام مطرح کرده‌اند تا در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری فتنه جدیدی ایجاد کنند و آرامش کشور ایران اسلامی را به سوی بحران و التهاب سوق دهند.

وی افزود: ما از اول انقلاب انتخابات متعددی را برگزار کردیم و کدام انتخابات اجباری بوده است و مردم مجبور شدند به یک شخص خاص رای بدهند و اگر بوده است بیایند و آن را نشان دهند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه هدف شعار انتخابات آزاد، آزادی در انتخاب افراد غیرولایی است، بیان کرد: انتخابات آزاد کلید واژه انحرافی اصلاح‌طلبان برای ایجاد التهاب در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری است.

وی در ادامه با اشاره به توصیه‌های فراوان مقام معظم رهبری بر اتحاد، وحدت و کنار گذاشتن اختلافات افزود: دعواها اگر برای خدا باشد جای تاثر نیست، ولی احساس می‌شود آنچه که مطرح نیست؛ رضای خداست.

نماینده وسیع‌ترین حوزه انتخابیه کشور با تاکید بر سخنان اخیر مقام معظم رهبری در مورد انتخابات آزاد افزود: انتخابات آزاد برای این است که هر کسی وارد شود و انقلاب را به قبل از انقلاب برگرداند و زمزمه انتخابات آزاد از زبان هر کس خیانت است.

زارع‌زاده همچنین خواستار هوشیاری و آگاهی مردم نسبت به توطئه‌های جدید دشمنان نظام و منافق صفتان داخلی شد و گفت: هدف اصلی برخی وطن‌فروشان داخلی از عنوان واژه انتخابات آزاد در شرایط کنونی کشور، بر هم زدن آرامش ایران اسلامی و سوق به سوی بحران و التهاب در آستانه انتخابات خرداد سال آینده است.

انتهای پیام/90005/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول