اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

کلید وحدت و ایمان انقلاب را به سرمنزل مقصود می‌‌رساند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: کلید وحدت، توکل و ایمان انقلاب اسلامی را به سرمنزل مقصود می‌رساند.

کلید وحدت و ایمان انقلاب را به سرمنزل مقصود می‌‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید حسینی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان، اظهار کرد: باور امام خمینی (ره) به مردم موجب شد تا حرکت‌های انقلابی مردم سرعت یافته و نظام جمهوری اسلامی به پیروزی برسد.

وی با بیان اینکه تدابیر داهیانه امام راحل موجب شد تا دشمنان مایوس و ناامید شوند، خاطرنشان کرد: با ورود امام به صحنه و دفاع از مردم امید و نشاط در جامعه ساری و جاری شد.

*پشتوانه مردمی موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به برکت تدابیر امام خمینی (ره) پیروز شد، افزود: رهبران بسیاری در جهان به پا خاسته‌اند اما به دلیل نداشتن پشتوانه مردمی با شکست مواجه شدند.

وی با بیان اینکه همگامی مردم با امام خمینی (ره) موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد، افزود: مردم با آگاهی و بصیرت لازم ثابت قدمی خود را برای پیروزی انقلاب اسلامی اثبات کردند.

حسینی با اشاره به اینکه اسلام ناب محمدی در طول سالیان متمادی غبار فراموشی به خود گرفته بود، تصریح کرد: امام با تدابیر داهیانه خود اسلام ناب محمدی را در جامعه ساری و جاری کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چشم همه ملت‌های جهان به مردم ایران است، افزود: ملت‌های جهان با الگوگیری از انقلاب اسلامی، حرکت‌های ضد استبدادی و ضد استکباری را آغاز کرده‌اند.

*بیداری اسلامی نشات گرفته از حرکت‌های مردمی ایران است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه ملت فهیم و همیشه در صحنه نظام جمهوری اسلامی الگوی ملت‌های جهان هستند، خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی نشات گرفته از حرکت‌های مردمی ایران است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مقام معظم رهبری سکانداری انقلاب اسلامی را برعهده دارد، افزود: تدابیر تیزهوشیارانه رهبری همواره کشور را از تنگناهای موجود رهایی بخشیده است.

حسینی دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصت مناسبی برای تبیین و روشنگری آرمان‌های انقلاب اسلامی برای جوانان عنوان کرد و افزود: باید با برنامه‌ریزی مناسب جوانان را با اهداف نظام اسلامی آشنا کرد.

وی از اجرای 2 هزار و 700 برنامه همزمان با ایام‌الله دهه فجر در استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها از سوی کمیته‌های مختلف اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/73003/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول