اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

پیشرفت‌های انقلاب خیره کننده است/ گردنه‌های سخت را با اطاعت از رهبری طی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: جوانان این مرز و بوم با همه فشاری که مستکبران عالم وارد می‌کنند، به پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای رسیده‌اند.

پیشرفت‌های انقلاب خیره کننده است/ گردنه‌های سخت را با اطاعت از رهبری طی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: 12 بهمن ماه لحظه تحویل سال عید انقلاب است و در این روز مردی وارد ایران شد که تمام وجودش برکت بود.

علما با تاکید بر اینکه دهه فجر را باید تفسیر کرد، این دهه را دهه بیداری نامید و گفت: امروز انقلاب ما صادر شده و بسیاری از کشورها را بیدار کرده است و این موضوع به‌خاطر اندیشه‌های الهی امام راحل است.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه تاکید کرد: در دهه فجر اقتدار اسلام به نمایش گذاشته می‌شود و دستاوردهای جمهوری اسلامی متعلق به همه مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه جوانان این مرز و بوم به برکت انقلاب به پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای رسیده‌اند، بیان داشت: امروز همه نگاه‌ها به ایران معطوف است.

علما با تاکید بر اینکه تنها مملکتی که بر روی کره زمین ندای اسلام را سر می‌دهد، ایران اسلامی است، تصریح کرد: امام(ره) قاعده وابستگی به غرب و شرق را به هم زد و به اسلام تکیه کرد و باید بدانیم تا زمانی قدرت داریم که اسلام داریم.

*حقیقتا جای شهدا خالی است/سوءمدیریت‌ها قابل قبول نیست

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: حقیقتا جای شهدا خالی است که امروز ببینند ایران اسلامی با همه فشاری که مستکبران عالم برای ممانعت از پیشرفت آن وارد می‌کنند، از چه اقتداری برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه برخی کمبودها نیز وجود دارد، گفت: باید مراقب باشیم و نسبت به تحریم‌ها و مشکلات زودگذر بی‌اعتنا نشویم، البته دولت و مسئولان وظیفه دارند به مردم خدمت کنند و بسیاری از مشکلات اقتصادی ارتباطی به تحریم‌ها ندارد، بلکه مربوط به نوع مدیریت است.

وی در ادامه دستاوردهای نظام را بسیار باارزش توصیف کرد و به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به معیشت مردم اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: مشکلات مربوط به تحریم‌ها زودگذر است و ملت ولایت‌مدار ایران راهکار مقابله با این مشکلات را مدیریت می‌کنند، اما سوءمدیریت‌ها قابل قبول نیست و سه قوه باید با هم تعامل و همکاری کنند.

علما التهاب ایجادکردن در جامعه در مورد برخی مشکلات اقتصادی را به شدت مورد انتقاد قرار داد و عنوان داشت: در مسیر هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب می‌ایستیم و مشکلات را سپری می‌کنیم.

خطیب جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش گفت: آن چیزی که جامعه و خانواده را حفظ می‌کند، محبت است و همه باید نسبت به هم محبت داشته باشند.

وی ادامه داد: امام صادق(ع)، 34 سال رهبری جامعه اسلامی را بر عهده داشتند و در این مدت نهایت استفاده را از وقت می‌بردند و با تلاش‌های خویش، اسلام را احیا کردند.

علما تربیت چهار هزار مفسر و صاحب فکر توسط امام صادق(ع) را از جمله اقدامات این امام بزرگوار(ع) اعلام کرد و افزود: شخصیت علمی و فکری امام صادق(ع) موجب تربیت شاگردان زیادی شد و این موضوع را شیعه و سنی قبول دارند.

انتهای پیام/2700/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول