اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

آغاز ارائه خدمات رایگان بهزیستی در کرمان

خبرگزاری فارس: ارائه خدمات رایگان بهزیستی کرمان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر از صبح امروز آغاز شد.

آغاز ارائه خدمات رایگان بهزیستی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امروز همزمان با نخستین روز از ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی طرح ارائه رایگان خدمات توانبخشی و مشاوره‌ای بهزیستی به عموم مردم در سطح استان کرمان آغاز شد.

در این طرح که به همت حوزه معاونت‌های امور توانبخشی و امور پیشگیری بهزیستی استان کرمان اجرا می‌شود، خدمات کلینیک‌های توانبخشی و مشاوره‌ای شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، بینایی‌سنجی، گفتاردرمانی، شنوایی‌سنجی، ارتوپد فنی، مشاوره ژنتیک، مشاوره خانواده، مشاوره درمان اعتیاد و ... در تمام ادارات، مراکز و واحدهای اداری تحت مدیریت بهزیستی در سراسر استان کرمان به صورت رایگان به مردم ارائه می‌شود.

نمایش 25 تابلو با موضوع حجاب در کرمان

همچنین همزمان با آغاز دهه فجر نمایشگاه «گوهر ناب» با نمایش 25 تابلو در زمینه حجاب، عفاف و انقلاب اسلامی با حضور مدیرکل، معاونان، اعضا شورای فرهنگی و شورای فرماندهی و بسیجیان پایگاه مقاومت نصر و جمعی از کارکنان بهزیستی در محل ستاد مرکزی بهزیستی استان کرمان افتتاح شد.

در این نمایشگاه موضوعاتی شامل حجاب و عفاف، آثار و عوارض بی‌حجابی، آثار فردی و اجتماعی حجاب و عفاف و ... در قالب 25 تابلو عکس و تابلو نوشته در معرض دید کارکنان و مراجعان قرار داده شده است.

انتهای پیام/2446/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول