اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی

پروژه‌های مسکن مهر در کاشمر و تربت حیدریه بررسی شد

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر شهرستان‌های کاشمر و تربت حیدریه، از نزدیک موانع اجرایی پروژه‌های مسکن مهر در این دو شهرستان را بررسی و رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

پروژه‌های مسکن مهر در کاشمر و تربت حیدریه بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا قلندر ظهر امروز در برنامه سفرهای شهرستانی خود به منظور بازدید از پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر در سطح استان، بر لزوم اجرای هر چه سریع‌تر پروژه‌های عمرانی به ویژه پروژه بزرگ مسکن مهر تاکید کرد.

وی ضمن تشکر از تعامل و همکاری دستگاههای اجرایی خدمت‌رسان همچون ادارات گاز، آب، برق، بانک مسکن و سایر دستگاههای مربوطه اظهار امیدواری کرد: با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و متصدیان این امر، شاهد ایجاد سرعت مضاعفی در بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی مدیریت تعاونی ها، افزایش قیمت مصالح و دستمزدها و در نهایت افزایش قیمت تمام شده مسکن مهر را از جمله مشکلات متقاضیان عنوان کرد و گفت: این مسائل بررسی و با کمک مسئولان در وزارت راه و شهرسازی نسبت به رفع آنها اقدام خواهد شد.

در ادامه این بازدید جلسه کارگروه مسکن مهر تربت حیدریه با حضور فرماندار و معاون عمرانی فرمانداری برگزار و در آن به راهکارهای سرعت بخشیدن به پروژه‌های راه و شهرسازی به ویژه مسکن مهر پرداخته شد.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در این جلسه گفت: بر اساس مصوبه ابلاغ شده از وزیر راه و شهرسازی، باید تمامی تعاونی‌ها و انبوه‌سازان پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن خود را به 80 درصد برسانند تا وام مسکن آنها تا 25 میلیون تومان افزایش یابد.

وی از فرماندار و رئیس اداره راه و شهرسازی تربت حیدریه خواست مشکلات مربوط به تاسیسات زیرساختی در مسکن مهر همچون انشعاب برق، گاز و آب را در اسرع وقت رفع و برای افتتاح تعدادی از واحدهای مسکن مهر این شهرستان تا پایان سال تلاش نمایند.

مهندس قلندر با تاکید بر اینکه با افراد سودجویی که قصد سوءاستفاده از این پروژه عظیم ملی را دارند، برخورد جدی خواهد شد، افزود: مسکن مهر در کشور کار ویژه و خداپسندانه‌ای است که تاکنون در تاریخ سابقه نداشته و چشم امید مردم به مسئولان، به عنوان مهمترین عامل در پیشرفت این پروژه است.

در این جلسه همچنین نمایندگان ادارات گاز، برق و آب شهرستان و همچنین مسئولان تعاونی‌ها و پیمانکاران مسکن مهر مسائل خود را بیان کردند که با مشورت اعضای جلسه، راه حل‌های مناسب ارائه شد.

در ادامه این سفر، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی از روند اجرای پروژه مسکن مهر و مجتمع فرهنگی- هنری چهارده معصوم(ع) شهرستان کاشمر و بیمارستان 32 تختخوابی خلیل آباد بازدید کرد و از نزدیک در جریان اجرای این پروژه‌ها قرار گرفت.

مهندس قلندر ضمن بازدید از ادارات راه و شهرسازی تربت حیدریه و کاشمر و دیدار با کارکنان این ادارات، در طول مسیر بازگشت، توقف کرد و ضمن خسته نباشید به راهداران از تلاش‌های راهداران در جاده‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/70005/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول