اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد

افتتاح 7992 واحد مسکن مهر در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: دهه فجر امسال 7 هزار و 992 واحد از مساکن مهر آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شوند.

افتتاح 7992 واحد مسکن مهر در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه خلیل محبت‌خواه صبح امروز در ستاد گرامیداشت دهه فجر اداره راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: با فرا رسیدن سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی شاهد افتتاح پروژه‌های متعددی در حوزه راه و شهرسازی در آذربایجان‌غربی خواهیم بود.

وی با تاکید بر باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های این دهه، تصریح کرد: برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر در این اداره کل برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

محبت‌خواه بر برپایی آیین‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر تاکید کرد و گفت: در این راستا باید به معرفی آرمان‌های انقلاب اسلامی بیشتر از گذشته پرداخته شود.

وی با اشاره به افتتاح مساکن مهر استان در دهه فجر امسال، اعلام کرد: دهه فجر امسال یک هزار و 547 واحد مسکونی مهر در قالب مساکن مهر 99 ساله و 6 هزار و 445 واحد مسکونی در قالب مساکن مهر خود مالکی و گروهی در شهرهای مختلف استان افتتاح می‌شود.

محبت‌خواه با بیان اینکه این پروژه‌ها فقط بخشی از پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر امسال است، گفت: در کنار این مساکن شاهد افتتاح پروژه‌های راه‌سازی در شهرهای مختلف نیز خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان اینکه لازم است تا ارزش‌های اسلامی و انقلابی را به نسل‌های دیگر نیز انتقال دهیم، اظهار داشت: برای این منظور لازم است تا دستگاه‌های و نهادهای اجرایی استان دست در دست هم داده و برای انتقال ارزش‌های ایرانی و اسلامی به نسل‌های آینده تلاش کنیم.

محبت‌خواه افزود: برای این منظور لازم است تا برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود.

انتهای پیام/61001/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول