اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

طرح‏های مسکن مهر باید به سرعت تکمیل شود

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان با اشاره به اینکه طرح‏های مسکن مهر باید به سرعت تکمیل شود، گفت: تا تکمیل و اتمام واحدهای مسکن مهر، جلسه‏ها و پیگیری‏های مستمر این طرح بزرگ ادامه خواهد داشت.

طرح‏های مسکن مهر باید به سرعت تکمیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان و به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، عباس رهی در نشست بررسی طرح‏های مسکن مهر شاهرود و دامغان به برگزاری نشست‏های هفتگی در خصوص مسکن مهر در استان سمنان اشاره کرد.

وی افزود: تا اتمام و تکمیل واحدهای مسکن مهر در شهرستان‏های دامغان و شاهرود، جلسه با پیمانکاران و مدیران مربوطه به صورت مستمر ادامه می‏یابد.

استاندار سمنان از مدیران مربوطه خواست تا برای رفع مسائل و مشکلات مربوطه به منظور تکمیل واحدهای مسکن مهر تلاش کنند تا مردم از این خدمت ماندگار دولت خدمت‏گزار بهره‏مند و صاحب مسکن شوند.

نشست هفتگی بررسی مسائل و مشکلات واحدهای مسکن مهر شهرستان‏های شاهرود و دامغان با شرکت جمعی از مدیران استان، سازندگان و پیمانکاران مسکن مهر در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول