اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره راه همدان:

14 هزار واحد مسکن مهر در شهر همدان در دست اجرا است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان همدان با اشاره به عملکرد مسکن مهر گفت: در حال حاضر 14 هزار واحد مسکن مهر در شهر همدان در دست ساخت است.

14 هزار واحد مسکن مهر در شهر همدان در دست اجرا است

رسول ابراهیم‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: از برنامه‌های افتتاحیه دهه فجر در حوزه راه و شهرسازی شهرستان همدان می‌توان به آسفالت دو راه روستایی اشاره کرد.

وی افزود: در دهه فجر امسال حدود 24 کیلومتر راه روستایی از قبیل روستای سنگستان و محور قبچاق شورین بهره‌برداری می‌شود.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان همدان با اشاره به عملکرد مسکن مهر تصریح کرد: در حال حاضر حدود 14 هزار واحد مسکن مهر در شهر همدان در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه از این تعداد 2 هزار و 500 واحد آماده بهره‌برداری است، ابراز داشت: از واحدهای آماده بهره‌برداری نیز حدود 50 درصد هنوز توسط شرکت‌های خدمات‌رسان آب، برق و گاز خدمات‌رسانی نشده و کنتور و انشعابات آنها تکمیل نیست.

ابراهیم‌خانی تأکید کرد: امید است این واحدها نیز طبق قولی که شرکت‌های خدمات‌رسان داده‌اند تا دهه فجر تکمیل شده و به بهره‌برداری برسند.

وی با اشاره به پروژه‌های حوزه راه شهرستان همدان عنوان کرد: امسال با وجود کمبودهایی که در بحث اعتبارات وجود داشت اقدامات زیادی در رابطه با ایمن‌سازی مسیرها انجام شده است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان همدان گفت: اصلاح تقاطع از مهم‌ترین اقدامات ما در زمینه ایمن‌سازی مسیرها بوده که در این راستا تقاطع ده‌دلیان در محور قهاوند ـ همدان، تقاطع همه‌کسی، تقاطع احمدآباد و تقاطع عبدالرحیم اصلاح شده‌اند.

وی ادامه داد: 15 کیلومتر شانه‌سازی راه‌ها و نیز ایجاد لرزاننده در کنار جاده‌ها حدود 60 کیلومتر از دیگر اقدامات ما در حوزه راه بوده که اخیراً صورت گرفته است.

ابراهیم‌خانی افزود: در زمینه خط‌کشی راه‌ها نیز دو نوبت تمام راه‌های اصلی خط‌کشی شده‌اند و آسفالت محورهای زیر پوشش نیز در دست اجرا بوده که دو محور در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به  اقدامات جاری که هر سال صورت می‌گیرد، تصریح کرد: طرح زمستانی از جمله این اقدامات به شمار می‌رود که شامل تجهیز راهدارخانه‌ها است و در حال حاضر نیز 39 دستگاه انواع ماشین‌آلات برف‌روب مستقر شده و آماده خدمات‌رسانی و پاک‌سازی راه‌ها هستند.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان همدان با اشاره به چهار راهدارخانه زیرپوشش یادآور شد:‌ حدود 72 نفر پرسنل در راهدارخانه‌ها به صورت شبانه‌روزی تا 15 فروردین مستقر و آماده انجام خدمات هستند.

انتهای پیام/89006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول