اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دلفان:

تبعیت از ولایت فقیه جامعه را در مقابل خطرات بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دلفان گفت: تبعیت از ولایت فقیه جامعه را در مقابل خطرات بیمه می‌کند.

تبعیت از ولایت فقیه جامعه را در مقابل خطرات بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان حجت‌الاسلام محمد‌تقی صرفی‌‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان دلفان گفت: همه اقشار مختلف جامعه اعم از مسئولان و مردم باید تابع و گوش به فرمان ولایت فقیه باشند تا جامعه در برابر تهدید‌ها و تحریم‌های دشمنان درامان باشد.

وی افزود: سخنان رهبری فصل‌الخطاب است و پیروی و عمل به آن‌ها برای همه اقشار مختلف جامعه واجب است.

امام جمعه دلفان در ادامه با گرامیداشت شهادت حضرت امام حسن‌ عسگری (ع) گفت: امام حسن‌ عسگری در 28 سالگی به شهادت رسیدند. یکی از خصوصیات آن حضرت عبادت فراوان بوده است به‌طوری‌که افرادی را که به عنوان زندانبان امام مشخص می‌کردند تا امام را مورد آزار و اذیت قرار دهند اما آن افراد چند روز که نزد امام بودند به خاطر کارهایی که کرده بودند، توبه می‌کردند.

صرفی‌پور در ادامه با بیان این‌که پدر و مادر‌ها باید فرزندان خود را از همان کودکی و نوجوانی به فریضه‌های الهی آشنا کنند، گفت: عبادت در جوانی شیرین است و وقتی جوانی سحر بیدار می‌شود و به نماز می‌پردازد خداوند به این جوان عزت و سعادت می‌دهد.

امام جمعه دلفان همچنین به سالروز امامت حضرت مهدی (عج) اشاره کرد و گفت: یک‌هزار و 174 سال از امامت آن حضرت می‌گذرد و این سخن پیامبر معروف است که هر که بمیرد و امام زمانش را نشناسد بر جاهلیت مرده است. لذا امام شناسی برای همه مردم واجب است.

انتهای‌پیام/2304/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول