اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوش:

فعالیت خارج از مسیر ولایت فقیه باطل است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوش گفت: هر فعالیتی که خلاف سخنان و منویات رهبری معظم انقلاب و ولایت فقیه باشد باطل است.

فعالیت خارج از مسیر ولایت فقیه باطل است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، آیت‌الله سیدمحمد امام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شوش اظهار داشت: مردم ایران حرکت‌های خلاف ولایت فقیه و رهبری انقلاب را قبول ندارند و این فعالیت‌ها باطل است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت خلاف خط ولایت در راستای دشمن است، افزود: دشمنان برنامه‌ریزی‌های زیادی کرده‌اند که بین مردم و رهبری جدایی ایجاد کنند و باید در این راستا بسیار هوشیار بود.

امام تاکید کرد: باید با اطاعت از دستورات رهبری معظم انقلاب در راستای کاهش مشکلات مردم گام برداشت و هرگونه اختلاف سلیقه بین مسئولان در راستای فعالیت خلاف دستورات رهبری است.

*اختلافات جهان اسلام برطرف شود

امام جمعه شوش اظهار داشت: باید در راستای کاهش مشکلات در جهان اسلام گام برداشت و به این دلیل همه مسئولانه در این باره تلاش کنند تا اختلافات به حداقل برسد.

وی خاطر نشان کرد: باید توجه داشت که بین وهابیت و اهل سنت تفاوت‌های زیادی وجود دارد که این تفاوت‌ها را باید به جامعه انتقال دارد و مردم را در این باره آگاه کرد.

وی با تجلیل از جامعیت نظر امام خمینی در نامگذاری هفته وحدت افزود: امام خمینی بر اساس دور اندیشی این هفته را نامگذاری کرد و در این باره ابتکار زیادی به خرج داده است.

امام تاکید کرد: باید با شناخت صحیح پیامبر اکرم(ص) و تاکید بر نقاط مشترک میان شیعه و سنی در راستای کاهش اختلافات و استحکام بخشیدن به وحدت بین این دو قشر گام برداشت.

*امام خمینی(ره) بزرگترین آزادی‌خواه است

امام جمعه شوش تاکید کرد: امام خمینی با دور اندیشی در جامعه بین‌الملل در راستای آزادی ملت‌ها بیانات زیادی دارد که باید بر آن‌ها تاکید کرد و برای رفع شناخت این رهبر کبیر و معظم گام برداشت.

وی افزود: بسیاری تلاش داشتند که خط امام خمینی را خود تفسیر کنند و بر اساس تفسیرهایی مبتنی بر رای شخصی این خط را مصادره کنند که رهبری معظم انقلاب اجازه چنین کاری را نداد.

انتهای پیام/72006/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول