اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار راور:

پیروی از ولایت‌فقیه دشمن را مایوس می‌سازد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار راور گفت: مردم ما با پیروی از ولایت‌فقیه دشمن را از رسیدن به اهداف پلیدش مایوس می‌سازند.

پیروی از ولایت‌فقیه دشمن را مایوس می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، حسین نخعی‌راد ظهر امروز در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی‌ تحول اساسی در فرهنگ جامعه و برگرفته از عمق اعتقادات ملت و حاصل خون هزاران شهید است.

وی بیان داشت: از وظایف اصلی روابط عمومی ادارات و رسانه‌ها انعکاس اخبار و گزارش‌های مربوط به دستگاه‌ها است که با توجه به موقعیت امروز کشور این کار باید با حساسیت ویژه‌ای صورت پذیرد.

نخعی‌راد با بیان خدمات صورت گرفته پس از پیروزی انقلاب توسط دولت‌ها به ویژه دولت نهم و دهم و توطئه کور دشمنان در اعمال فشار از طریق تحریم‌ها را موثر ندانست و افزود: تحریم‌ها خود زمینه ذلت و عقب‌نشینی دشمنان را رقم می‌زند. 

وی ابراز داشت: در حال حاضر ایران اسلامی به مقام اول علمی منطقه و مقام 16 علمی جهان دست یافته و پیش‌بینی می‌شود تا چند سال آینده به سهولت بتوان به مقام علمی دنیا دست یافت.

نخعی‌راد همچنین با اشاره به شرایط فعلی کشور با توجه به تحریم‌های صورت گرفته توسط دشمنان‌ به انزوا کشیدن نظام مقدس اسلامی را از اهداف اصلی بیگانگان بیان کرد و گفت: به طور قطع و یقین دشمن در این امر شکست خورده و به جای انزوای ایران خودشان حتی در مرزهای خودشان دچار انزوا شده‌اند.

وی بیان داشت: در حال حاضر تلاش اصلی دشمن مقابله با پیشرفت کشور و ممانعت از صدور انقلاب اسلامی به دیگر نقاط جهان است که مردم ما با پیروی از ولایت‌فقیه و حمایت از نظام مقدس، دشمن را از رسیدن به اهداف پلیدش مایوس می‌سازد.

انتهای پیام/80012/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول