اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه خبر داد

افتتاح 220 میلیارد ریال طرح ویژه دهه فجر در ارومیه

خبرگزاری فارس: شهردار ارومیه گفت: اعتبار طرح‌های مورد نظر برای افتتاح در دهه فجر امسال 220 میلیارد ریال است.

افتتاح 220 میلیارد ریال طرح ویژه دهه فجر در ارومیه

محمد حضرت‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این طرح‌ها شامل طرح‌هایی می‌شود که کارهای اجرایی آن‌ها در طول 10 ماهه گذشته و همچنین از سال‌های قبل آغاز شده است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از یک هزار و 100 میلیارد ریال پروژه توسط این نهاد مورد بهره‌برداری قرار گرفته که در بخش‌های مختلف عمرانی و خدمات‌رسانی بوده است.

شهردار ارومیه خاطر نشان کرد: طرح‌های مهم ارومیه شامل طرح‌هایی نظیر پل قویون و مدرس می‌شود که قرار است قبل از سوم خرداد سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین ابراز داشت: در خصوص طرح‌های تقاطع غیرهمسطح پل قویون، مدرس و ابوذر که همگی جزو طرح‌های بزرگ ارومیه در طول تاریخ محسوب می‌شوند نباید منتظر اعتبارات عمرانی بود و باید برای پیشبرد این طرح‌ها به دنبال راه‌های دیگری نظیر استفاده از اوراق مشارکت و تسهیلات بانکی باشیم که در این زمینه همکاری‌های بسیار خوبی میان مسئولان شورای اسلامی شهر و همچنین مدیران استانی با شهرداری وجود دارد.

حضرت‌پور در ادامه با بیان این نکته که در حال حاضر جمعیت ارومیه بالغ بر 720 هزار نفر است عنوان کرد: در این راستا سرشماری مربوط به شهرداری ارومیه رقم بالا را نشان می‌دهد در حالی‌که سرشماری عمومی سال 90 تعداد شهروندان این شهر را 680 هزار نفر می‌داند و این امر نشان از افزایش جمعیت در این شهر دارد.

وی در خصوص تعهدات آتی شهرداری ارومیه اذعان داشت: شهرداری تعهد کرده تا سوم خرداد 92 طرح‌های بالغ بر یک هزار و 300 میلیارد ریال را مورد بهره‌برداری قرار دهد که برای رسیدن به این هدف باید همکاری‌های بیشتری میان نهادهای مختلف با این اداره وجود داشته باشد.

شهردار ارومیه در پایان گفت: تجهیزات موجود در ارومیه در حال حاضر می‌تواند پاسخگوی نیازهای مردم شهر باشد اما شهرداری در نظر دارد نیازهای آینده مردم را نیز برطرف کند و به همین دلیل باید تلاش‌های بیشتری توسط کارکنان این نهاد انجام گیرد تا شاهد رشد و گسترش توانمندی‌های شهر باشیم.

انتهای پیام/61003/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول